Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken logo er best?

Stoppet

Banned
70 og 68 synes jeg.
Enkle men allikevel dominante og gjenkjennelige/setter seg på minnet. Synes også at de utstråler seriøsitet og «tyngde».
 

Selvfiks

Medlem
63 i hovedsak fordi logoen illustrerer både bildet King (Krone) og Plugin (Puslespillbiten). Med riktig markedsføring, kan dette bli like gjenkjent som logoer som Nike og liknende (Shell med kamskjell og Nike med den buede streken)

Liker også 85, liker måten kronen er bygd inn i teksten på.

Men noen bør du skygge unna 259 f. eks det blir for likt premier league løven som også bærer på en krone, som mange andre løver. Blir nok fort at man blir glemt til fordel for de større løve logoene.
 

stianweb

Medlem
367 og 244 er mine favoritter, veldig enkle, men reine og fine.

244, akkurat som om jeg har sett den før et sted. Muligens bare stilen.

367, gir litt assiasjoner til noe some blir satt inn i noe, plugin.

Uten å vite noe mer om merket, og bruken den skal ha, synes jeg det er litt vanskelig å svare utover det. Men begge jeg har nevnt, bør være enkle å bytte farger på, bruke til trykk og kunne stå alene.

Om dette er til noe Wordpress plugin greier, så er jo kanskje en av snakke boblene også aktuelle.
 

Tonny Kluften

Administrator
Veldig mange har foreslått 244. Og det var en av de som jeg hadde med til aller sist også før jeg kåret en annen (85) som vinner. Det var magefølelsen som vant, eller kanskje rednecken i meg, den jeg valgte er hakket mer harry, og enklere å forstå seg på. Og mer ruvende, jeg tenker at det er litt viktig, at den kan trøkkes oppi trynet til folk og synes godt.

Så nå gjenstår det å desgne nettsida :) Tenker at den skal bli litt apple.com inspirert.
 
Topp