Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken publiseringsløsning syns du er best?

K

Kontoristen

Guest
Hvilken publiseringsløsning syns du er best og hvorfor?

Kjenner til Wordpress, men kunne tenkt meg om andre publiseringsløsning og hva som gjør løsningen fordelaktig og hva som er negativt.
 

zapotek

Medlem
De 3 største (gratisløsningene) er Wordpress, Joomla og Drupal. Alle med sine styrker og svakheter.

Fordeler og ulemper? Alle disse 3 har et vell av plugins å velge i. Jeg holder en knapp på Wordpress så fremt du ikke skal lage et nettsted med 500 000 undersider og integrert forum.

Fordeler med Wordpress:

Kjapt
SEO vennlig med enkle modifikasjoner
Veldig lett å modifisere om du er flink med HTML, CSS og PHP
Sist og ikke minst, enkelt å lære bort til en kunde om han/hun kjøper en nettløsning fra deg
 

Soon rich

New Member
Hei ,

Jeg har nesten samme spørsmål. Jeg har tenkt å lage en webside som ligner på kelkoo, d.v.s en søkemotor der det blir mulig å se hva som er billigere og hvor.

Hva er da den beste CMS for en slik side? Jeg har så vidt vært borti Joomla, og jeg synes at det hadde gått, men jeg hører også mye om wordpress..

På forhånds takk!
 

Soon rich

New Member
De dataene som jeg skal bruke ligger ikke på nettet, så det blir manuelt datapunching direkte inni databasen. (med hjelp av CMS'en)
 

petterc

New Member
Beste publiseringsløsning?

Hei, det er en nykommer i markedet som er verdt å sjekke ut, *****************. Det som er fordelen med denne i forhold til andre nevnt her er at den er gratis og etablere og heller ingen faste månedlige utgifter. Det er også et bra designverktøy inkludert som gjør at du kan individualisere designet. Det krever ikke webkompetanse for å sette opp eller bruke.
 
Sist redigert av en moderator:

TorsteinO

Art Director & grunder
Hvordan er det at den er gratis å etablere og uten månedlige utgifter en fordel i forhold til f.ex. wordpress, joomla, drupal, concrete5 osv...? Alle disse er også 100% gratis.

Strengt tatt er det vel også feil å si at den er gratis å etablere og uten månedlige utgifter, for hvis det er en tjeneste fastweb-kunder får tilgang til, så betaler man jo bare for den gjennom kostnadene hos fastweb, selv om det ikke står spesifisert på regninga.
 
Topp