Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken utvidelse for WordPress kjøpte du nylig?

ronorio

Active Member
Finnes det en premium utvidelse for WordPress du ikke klarer deg uten?

Hvilken kjøpte du sist?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg kjøpte Gravity Falls-jeg-mener-Forms før, men prøver nå (og kjøpte) WPForms. Kjøpte også WP Courseware, og sendte et par ganger 10 USD til noen mindre plugins jeg likte og bruker. Noe med maps husker jeg rett.

Ronorio: du må gjerne svare TS du og ;)
 

ronorio

Active Member
Jeg kjøpte nylig ThirstyAffiliates.

Hvilken kan jeg ikke klare meg uten? Vanskelig spørsmål! UpDraft, WPForms, WP Rocket, Beaver Builder, MonsterInsights, ConvertPlus og Yoast SEO er alle sterke kandidater.
 

holte

Medlem
Yoast SEO. kjøpte også Elementor pro, men jeg synes det var et elendig konsept hvor du må installere en masse plugins og det er forferdelig tungvint i forhold til andre themebuilders. Klossete og lite logisk menysystem, etter min mening. De fikk nylig et eget blank theme man kunne bruke, om man er dreven på dette... så når de får samlet dette i ett program, forenkler menyfunksjonen, så kanskje... Gratisversjonen var lettere

Sikkert folk som er uenige med meg her, men akk. Jeg tror Beaver Builder er bedre og tenker å prøve meg på den
 

ronorio

Active Member
Jeg er tildels enig vedr. Elementor, men har inntrykk av at det er delte meninger her - for det er vel den som er mest populær. Jeg personlig foretrekker Beaver Builder. Den har også et greit "blankt" theme, theme builder osv.
 
Topp