Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilket bank er best

Hvilket bank er best å bruke til sitt enkeltmannsforetak? Har sett på DNB siden jeg skal flytte til Asker, og DNB bank er det her jeg bor nå og i Asker der jeg skal flytte snart..

Jeg har også sett på banker som kun opererer på nettet..

Det jeg trenger er en bank som er god å bruke for en "bedrift" og har en bra nettbank.

Hvilket bank bruker du til din bedrift? :)
 

Ståle

Medlem
Jeg har benyttet SMN i alle år, men har flytte min personlige del til Skandiabanken. Grunnen var egentlig at de hadde enkel regnskaps og budsjettløsning, samt bra rente. Renta er forsvunnet, men funksjonene er fremdelse bra.

Kommer nok til å flytte bedriftskontoen også, men det er litt mer stress, så vegrer meg egentlig for det.
 

Jaik

New Member
Bruker skandiabanken til dagligbank ya til sparing og gjensidige til BSU, var vertfall mest lønnsomt når jeg sjekket sist.

DNB nor bruker jeg til næring, av den enkle grunnen att jeg har en del kontantsalg og må kunne sette inn kontanter enkelt.
 
K

Kontoristen

Guest
Jeg vil anbefale og bruke allinone fra Fokus bank, det gir dere en besparelse på X ant% bla på regnskapet.
 
K

Kontoristen

Guest
Fordi at nettbanken har et integrert fakturaprogram og regnskap online. Dvs at når du betaler regninger så blir regninga også bokført, og når du fakturerer så blir fakturaen bokført når kunde har betalt.
Løsningen gjør at man kan bruke mindre tid på regnskap og evt kan slippe å bruke regnskapsfører.

Dette systemet koster kr 500,- per mnd
 
Topp