Hvilket byrå er råest på konverteringsoptimalisering?

En tråd i 'Generell business' startet av tulling99, 14 Jun 2021.

1. tulling99 Medlem

Hvilket byrå her i landet er råest på konverteringsoptimalisering? Jeg føler jeg er ganske habil selv, så jeg må nesten ha noen som er spesielt dyktige for å få noe ut av det.

2. Bjørnar

Bjørnar Gründer

3. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Hei Bjørnar. Hva slags omsetning snakker du om? Hva må du/bør du bruke på disse?

4. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Når jeg var i kontakt med dem, så var det snakk om en ganske "stor" kostnad, så det skal jo dekkes inn. I tillegg til at de trenger god trafikk for å ha muligheter for nøyaktige målinger.

Det er noen år siden jeg brukte dem, men dem er fremdeles i ledersjiktet - og jeg vil bruke dem igjen.

De er lette å ha dialog med, så jeg ville tatt kontakt med dem direkte.

5. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Går ut i fra at du fikk bra resultater da. Men med stor kostnad, er det 50.000 eller 500.000, og for hva da?

6. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Jeg mener å huske at det var type 40k pr måned. Men det er avhengig av trafikktall, eksisterende jobb som er gjort osv. Jeg var ikke med på reisen etter innledende samtaler, så jeg vet ikke hva som skjedde videre etter jeg sluttet der.

7. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Så derfor "stor" i anførselstegn. For en nettbutikk som omsetter for 100k i måneden, er det mye, men omsetter du for en mill i måneden, er det kanskje ikke så mye.

8. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Sendte deg en PM, Tonny, med mer informasjon.

Del denne siden