Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilket NO ville du helst hatt?

Bjørn

Domenespekulant
Hvis du fikk velge deg kun ett .NO fra øverste hylle. Hvilket domenenavn ville du hatt?

Selv tror jeg kanskje jeg hadde valgt HOTELL.NO.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hvis innhold følger med må startsiden.no være et kupp. Annonseprisene der gjør meg mørkeredd, så her må det være store penger å hente.

Uten innhold vil jeg kanskje tro at kredittkort.no ville tatt seg bra ut og også hatt potensiale til å sikre en jevn strøm av penger inn på konto.
 

adeneo

Medlem
Hvis innhold følger med må startsiden.no være et kupp.

Startsiden.no gjør det bra, med en omsetning på rundt 140mill og ca 30% i lomma, så må det nok koste litt å annonsere på startsiden ja.

På den andre siden så har finn.no skilt ut hver kategori på sine sider i egne datterselskap som hvert selskap omsetter for et par hundre mill, og med rundt 60% av omsetningen i overskudd så blir det fort en del hundre millioner i lomma til Schibstedt. Noe som i grunn bare viser hvor hårreisende prisene på finn.no er.

Uten innhold skulle jeg gjerne hatt nt.no da jeg har en plan for det domenet (insert evil laugh here), selv om det sannsynligvis aldri kommer til å bli tilgjengelig for vanlige folk.
 
Topp