Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor finner jeg gode embed script?

onlyme

New Member
Tenker på disse video scriptene som på et blunk henter f.eks. 350.000 videoer helautomatisk fra youtube eller andre basert på søkeord. Eller masseproduseres med innhold levert av sponsorer, og oppdaterer seg automatisk.

Skal ikke ha FFmpeg da alt skal hotlinkes.

Noen som vet om gode script?
 

picxx

Well-Known Member
Tenker du på noe slikt :
Great Music Videos from 49Vibes (dette er dog laget primært for musikk)
Om du tenker mere i retning tubesites har nubiles et gratis tubescript som er perfekt for oppgaven.
 

onlyme

New Member
Tenker du på noe slikt :
Great Music Videos from 49Vibes (dette er dog laget primært for musikk)
Om du tenker mere i retning tubesites har nubiles et gratis tubescript som er perfekt for oppgaven.

Jeg synes nubiles er litt vanskelig å modifisere. Playeren er alt for liten, og så er scriptet beskyttet av zend.

Tenker mer på script lignende tubeace, men det koster jo noen kroner:)
 

Tonny Kluften

Administrator
Litt OT, men disse scriptene har ofte det problemet at du ikke får besøkende fra søkemotorene pga duplikat innhold fra 10000 andre lignende nettsteder. For å få besøkende fra søkemotorer må du ha et script hvor du kan legge inn unikt innhold på samme side som videoen vises. Jeg vet ikke om noe slikt script.
 

onlyme

New Member
Jeg får ingen ting fra søkemotorene likevel. I går kom ca 7.000 fra søkemotorene til en av sidene, og 95% hadde søkt på domenet mitt:)
 

onlyme

New Member
Et ekstremt godt domene da kan man si. Hvorfor vil du da monetize det med videoer? Ligger vel mere penger i andre ting.

Er det ikke bare sånn at de bruker en søkeboks når de skal besøke side min da? Er et annet domene jeg skal ha dette videoscriptet.
 
Topp