Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor går grensen? Er det TV2 eller TIPS som har retten på sin side?

J

Jiberish

Guest
Jeg mener det er for likt, stor risiko for å blande de to. Men det jeg synes er litt håpløst er at TV2 ikke har sikret seg det domenet for lenge siden, det ville vært helt naturlig spør du meg.

Nå er det selvfølgelig ikke bare domenet det går på, men idag er det nesten vanskelig å starte en slik tjeneste uten å ha domenet også.
 

kongen

kongemedlem
Dette er bare møl og tull fra TV2.

TV2's domene fotballxtra.no redirecter til tv2's hjemmeside med underkategori Sport > Fotball. Det er ingenting på den redirectede siden som inneholder ordet "Fotballxtra", eller brander dette ordet. TV2 har KUN et TV-program som kalles for fotballxtra.

Det nye magasinet som kan bestilles på fotballextra.no er et magasin, ikke et TV-program, og er derfor ingen konkurrent til TV2.
 

Kassimaja

Geocacher
TV2 som så mange andre truer med advokater for å true til seg et domene de gjerne vil ha for å tuppe noe de tror er en konkurrent av banen. Kan ikke se at de har noe å komme med annet enn tomme trusler så det stopper nok der.
 

kongen

kongemedlem
NRK har jo et radioprogram som heter FotballEkstra, så hvis TV2 stopper det nye bladet FotballExtra så kan jo TV2 stå i fare selv for å miste navnet på sitt TVprogram FotballXtra...
 
Topp