Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor mange søkeord bør man bruke i adwordskampanjer

Anders

Medlem
Det er ikke negativt å ha mange søkeord så lenge de konverterer og du er fornøyd med CPA'en. Hvis CPA'en blir for høy kvitter du ut de søkeordene. Det pleier å lønne seg å være så presis som mulig på søkeordene.

CPA = Cost per acquisition (kost per ordre)
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
CPA = Cost per acquisition (kost per ordre)

Vil dette si at hvis en kunde betaler for en vare vil det koste? eller er det rett og slett per klikk?

Lurer ogsaa paa om det er noe spesielt man maa gjøre for aa komme som "gul" annonse? ikke sann paa siden? (Feks hvis man søker paa reise saa kommer det noen gule annonser og noen paa siden...

Kan hende dette er noe jeg burde vite men gjør desverre ikke det..
 

kongen

kongemedlem
Lurer ogsaa paa om det er noe spesielt man maa gjøre for aa komme som "gul" annonse? ikke sann paa siden?

1-3 plass av sponsede søk plasseres over serp med en gulaktig bakgrunn. For å komme ditt kan du betale mer per søkeord.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
det er en side hvor det blir solgt diverse produkter innen klær.. siden er langt ifra ferdig men har faatt en klomp i halsen av og gjøre det samme om og om igjen saa vil gjøre ting klart paa adwords.

Men hvordan legger man det opp slik? er vel kanskje ganske avansert koding da?

"Men vil det være saann at jeg kun behøver aa betale for det da? eller maa jeg betalt per klikk ogsaa?`"
 

Anders

Medlem
Det er ikke mulig å betale for CPA hos Google, men kun få et gjennomsnitt. Etter at du har hatt kampanjen en stund hos adwords får du sette et mål for CPA som Google jobber mot.

Det er ikke avansert koding i det hele tatt. Du får en liten kode fra Google du setter i filen som vises når kunden har gjennomført kjøpet.
 
Topp