Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor mye koster en slik side?

picxx

Well-Known Member
slit, tårer og tid.
For meg ser det ut som en side som er bygd opp rundt wordpress, ihvertfall kunne man bygd en slik side av wordpress. wordpress er i seg selv gratis, så da er det tid man trenger.(og helst litt kunnskap i sideoppbygging, bittelitt koding og en stor porsjon tolmodighet). Det er jo i og for seg en ren affiliate side, dog med mye godt innhold på sidene.

Personlig hadde jeg nok ikke gått under 5 siffer for å bygge en slik side på oppdrag, da minus alle oversettelsene og design.

Med en timespris ville nok beløpet blitt betydelig høyere.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Tja, for det der ville jeg tatt ca 10 000,-

Da ville jeg satt opp siden med et cms som gjorde det enkelt å legge til nye artikler, osv. Muligens Wordpress, som absolutt kan brukes til det der.

Gir aldri timepris for totale prosjekter. Du får en fast pris, og så jobber jeg til begge parter er fornøyde. I etterkant, hvis noe skal legges til - for eksempel om man ønsker å legge til noen ekstra funksjoner etter et halvt år eller noe, så kan det nok bli gitt en timespris, men på totale prosjekter gir jeg alltid fast pris.

Send bare en pm hvis du skulle være interessert.
 

thorin

New Member
slit, tårer og tid.
For meg ser det ut som en side som er bygd opp rundt wordpress, ihvertfall kunne man bygd en slik side av wordpress. wordpress er i seg selv gratis, så da er det tid man trenger.(og helst litt kunnskap i sideoppbygging, bittelitt koding og en stor porsjon tolmodighet). Det er jo i og for seg en ren affiliate side, dog med mye godt innhold på sidene.

Personlig hadde jeg nok ikke gått under 5 siffer for å bygge en slik side på oppdrag, da minus alle oversettelsene og design.

Med en timespris ville nok beløpet blitt betydelig høyere.

Nå var det jo snakk om alt da. Om man trenger kunnskap eller ikke er ikke å interresant for meg, kommer ikke til å ta dette selv.

Men ønsker input på hva folk ville tatt for det.

Da med å lage en CMS fra scratch som ville løse alle problemene og ha default customized templates på de sidene som trenger det.
 

picxx

Well-Known Member
Da med å lage en CMS fra scratch som ville løse alle problemene og ha default customized templates på de sidene som trenger det.

Hvorfor finne opp hjulet på nytt?
Bare det å skulle lage en egen cms ville økt prisen på en slik jobb med muligens det dobbelte.
 

Geironimo

New Member
Den siden kan enkelt settes opp i Wordpress! Skal du i tillegg ha et bra design på siden (Designet på den siden du sendte eks på er ikke mye å skryte av) vil jeg tippet en pris rundt 15 - 20 tusen.
 
Topp