Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan få opp riktig tittel på Facebook-like for Ad-Manager-artikler på Joomla

Jeg har en litt komplisert problemstilling: Har ulike typer artikler på min Joomla-side. FB-like fungerer bra på første type artikler, men ikke på den andre:

1) Det fungerer bra med Facebook-like-modulen i vanlige artikler, f.eks som denne:
vanlig artikkel
Når noen trykker "like" på denne, kommer riktig tittel opp på FB-profilen til vedkommende.

2) Problemet er imidlertid når jeg setter inn en FB-like-modul i denne typen artikler:
Ad-Manager-artikkel. Riktig nok laster den opp riktig lenke på FB, men viser helt feil tittel - og er dermed lite nyttig. Tittelen som lastes opp er selve nettsiden, ikke tittelen på artikkelen.

Er det noen som har tips til hvordan riktig tittel på lenken kan lastes opp ved FB-like for en artikkel skrevet i Ads Manager???
 
Takk for info. Ja, jeg ser det når jeg leser koden til sidene at AdManager-annonser har samme tittel (<title>Din portal for psykisk helse - HjelpTilHjelp.no | Din portal for psykisk helse - HjelpTilHjelp.no</title>) som forsiden. Så det er vel dermed bare å sørge for at annonsene blir programmert til å ta en annen tittel.

Har du tips til hvordan jeg endrer hvilke titler AdManager-annonsene blir tildelt? Det optimale må jo være at de får "overskriften" på annonsen som tittel.
 

Ole Avranden

utvandret
Jeg kommer dessverre ikke på noen enkel løsning på det problemet. Sjekk forumet til ADmanager (hvis det har et forum?) - det må være andre som hatt tilsvarende problemer med title-koden.
 
Topp