Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan får besøk av Google innen 48 timer

webmoney

Søkemotoroptimist
Mange må vente lenge på at Google skal besøke det nye nettstedet sitt. Hvordan får man Google til å besøke nettstedet sitt -- umiddelbart?

Først og fremst: Ikke bruk http://www.google.com/addurl/. Det er bortkastet, og du kan risikere å vente måneder på besøk.

Det nye nettstedet ditt har PageRank null. Etablerte nettsteder har høyere PageRank. Dersom et nettsted har PageRank 6 eller høyere, får det besøk av Google minst én gang i døgnet.

Trikset er å få et nettsted med PageRank 6 eller høyere til å linke til ditt nye (og foreløpig ukjente) nettsted. Da vil Google komme på besøk så fort det etablerte PageRank 6-nettstedet er besøkt, seinest innen 48 timer.

Et nettsted med PageRank 6 er ik1.no. Her er det gratis å legge inn en link til ditt eget nettsted. Det eneste som kreves er at du linker tilbake.
 

picxx

Well-Known Member
Finnes tusenvis av FFA linksider der ute med PR på 4-5 ogg 6, så om man ønsker rimelig kjapt besøk bruker man en automatisk linkdumper og dumper linken sin på en 2-300 sider første gangen for å få søkemotorer (ikke bare google) til å plukke seg opp.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva er nå egentlig poenget med å bli plukket opp så utrolig fort? Du kommer jo ikke til å rankere på noe relevant uansett..

Om du blir indeksert etter 48 timer eller 2 uker er for min del urelevant, derimot hvor lang tid jeg bruker på å rankere på et relevant nøkkelord, det er mye mer interessant :]
 

picxx

Well-Known Member
Du har rett i det, men har sett mange tråder hvor nervøse innleggsskrivere bekymrer seg når siden deres ikke er indeksert etter en dag eller to etter de har lagt den inn i google. Dette er jo et godt tips på hvordan man får siden indeksert, istedet for å drite i buksa når den ikke indekseres etter du har brukt googles egne addurl side. :)

Det som likevel forundrer meg er hvor bekymret folk er for at siden ikke er indeksert når det i mange tilfeller ikke finnes noe som helst innhold på siden.
Blir man "straffet" av google om man indekserer en side uten innhold?
Hvor lang tid går det i såfall fra siden indekseres til den faller ned i et sort hull for bare å komme opp ved evt. fullmåne den 29. februar?
Noen som vet noe om dette? (sorry...litt off topic dette vel).
 
Topp