Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan gikk ditt skatteoppgjør for 2010?

Eller, mer nøyaktig, man får se at Altinn ikke har oppgradert serverne siden i fjor og at de fortsatt har store problemer med all trafikken som kommer samtidig på dager som denne.

Jeg får penger tilbake. Jeg får alltid penger tilbake. Eksakte beløp har jeg ikke før skatteoppgjøret kommer til høsten, men jeg er elendig på å beregne hvor mye jeg tror jeg kommer til å tjene, så jeg oppgir alltid alt for høye tall. Av næringsinntekten ser det ut som om jeg har betalt noe sånt som 1000 % skatt i fjor. Da er jeg temmelig sikker på at jeg får penger tilbake.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Da burde det jo gå greit. :D

Selv tror jeg at jeg får igjen 8-12k pga at jeg betalte inn noen tusen ekstra i skatt til arb.giver for å være sikker, pluss at jeg ofte har ligget litt på pluss-siden.

Fikk tilbake 38k fjor, det hadde vært helt greit i år også. :D
Men det skal sies at jeg byttet jobb i fjor så skattet av feriepenger som egentlig er skattefrie, så da ble det en pen slump tilbake.
 
Fikk en kraftig baksmell i fjor (60 000) grunnet noen uforutsette inntekter (men som Tonny sier så er man jo som regel økonomisk forberedt når slikt skjer). Har vært enklere i år og ser ut til å ha beregnet det godt med forskuddsskatten. Ettersom jeg går i full jobb, blir det mye skatt på det som kommer inn fra hobbyene mine. Føles litt irriterende at det skal være slik at man må betale ekstra høy skatt ved at man jobber på fritiden. Ikke så veldig motiverende skattesystem i så måte, men er samtidig med på at vi skal skattlegges "etter evne". Dessuten er det vel flere av dere som nesten ikke har fritid på grunn av at arbeidet på nettet opptar det meste av døgnets timer.
 
Topp