Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan gjøre en markeds analyse før du registrer et domene.

wik

New Member
Veldig mange begynner i feil ende når de skal start en blogg, nettside eller nettbutikk. En av de viktigste fasene er før du faktisk kjøper domene.

Mange har lurt på hvordan jeg gjør dette. Som en del av «Hvordan lage din egen blogg» serien min har jeg laget en video og lagt den ut på Youtube.

Anbefaler alle som ikke har stålkontroll på markeds analyse og se denne, tror mange kan lære noen tips og triks.

Link-----> Hvor begynner jeg?
 

wik

New Member
Som jeg sier i videoen, finnes det mange som er mye bedre på dette en meg. Dette er hvordan jeg gjør det. Jeg bruker den analysen for å se hvem ord som generer mye trafikk, men som ikke er så vanskelig og ranke høyt i google på.

Om du lurer på hvem analyse jeg gjorde, så gjorde jeg akkurat som i videoen, bare med de søkeordene jeg var interessert i og ranke på.

Jeg har noen «regler» jeg holder meg til når jeg skal kjøpe domener, om du synes domene kjøpet mitt var dårlig, så skal du jo selvfølgelig få lov til det.

Om du vet om en smartere metode en meg, så tar jeg gjerne i mot tips, men flere av domene jeg bruker i dag gjør det helt greit, men vi kan vel alle forbedre oss.
 

wik

New Member
Neida, det er ikke dårlig, jeg lurte bare på hvordan du analyserte deg frem til akkurat det domenet, og hvorfor det er et bra domene, det er et uvanlig valg av navn.

For å være helt ærlig, er jeg ikke helt sikkert på at jeg har lyst og fortelle hvorfor jeg valgte akkurat dette domene, men kan si at det var flere faktorer som spilte inn, ikke bare de jeg fikk fra Market Samurai.

hansson:
Har aldri brukt Carbon Copy Pro, får ta og kikke litt på det. Mulig det er mye av det samme, finnes vel en haug av programmer som gjør mer eller mindre det samme som Market Samurai.
 
Topp