Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan komibinerer jeg disse bloggene optimalt med lenker?

metallian

Medlem
Jeg har 1-7 blogspot blogger. Disse har stort sett PR0-1, 2 har PR2. Alle har innhold, men ikke alle mye. Alle disse skal nedprioriteres. 3 av de skal erstattes av 2 nye WP blogger-de skal ikke oppdateres mer. 4 blir veldig lite aktive.

WP1 erstatter blogspot 1-2, WP2 erstatter blogspot 3 .

Hvordan lenker jeg her?

F.eks: Skal alle 7 lenke til både WP1 og WP2? Skal 6 linke til 1(Som har PR2) som linker til WP1 og WP2? Eller begge deler kanskje?

Jeg har vurdert å slette blogspotene, men det er kanskje ikke dumt å ha de som linkbaser mm? Det er noe googletrafikk, den ene har vel 40 i snitt tildagen selv etter 2-3 uker uten et innlegg, totalt har alle 7 kanskje 100 til dagen. Jeg kan også bruke disse til å lovlig bytte linker/artikler hos andre ser jeg for meg? Adsense vil sikkert gi noen småkroner også men ikke noe å snakke om.
 
Sist redigert:

pleb

Medlem
Jeg har vel rundt 20 blogspot-blogger nå, og disse bruker jeg utelukkende til lenkebygging mot de større sidene som jeg bruker litt mer tid på. Selv tror jeg alle blogspot-bloggene mine har PR0, men gir allikevel en 20-25 kroner dagen.
 

picxx

Well-Known Member
Link de som er relevante til den wp bloggen som er relevant.
Ang. oppdatering kan du jo lime inn noen artikler fra div. artikkeldatabaser nå og da.
Bedre å ha noe innhold, selv om det er duplikater, enn å ikke ha noe.
 

pleb

Medlem
Altså en krone dagen i adsense pr.blogg eller 4-500kr dagen totalt?

Og hvordan lenkebygger du de?

Blir feil å si at jeg tjener 1 kr per blogg per dag, da spesielt den ène store drar inn rundt 10 kr daglig. Men jeg linkbygger bare i hytt og gevær. Mye mulig at dette er en dum måte å gjøre det på, men jeg kjører alt fra forbrukslån til reiserelaterte blogger sammen.
 
Sist redigert av en moderator:

metallian

Medlem
Det høres fornuftig ut. En liten oppdatering i ny og ne tar ikke mange minuttene egentlig.

Men de bloggene som ikke er relavnte for WP bloggene, de kan vel linke til en av blogspotbloggene som er relavnte eller er det mer til skade enn gang?
 

picxx

Well-Known Member
Men de bloggene som ikke er relavnte for WP bloggene, de kan vel linke til en av blogspotbloggene som er relavnte eller er det mer til skade enn gang?

Det er egentlig bare å link ivei det, men forsøk å unngå reciplinking (toveislinking mellom de samme bloggene), eller linking som blir gående i sirkel slik at det er enkelt å koble dem.
 
Topp