Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan legge inn annonser på Youtube videoer

Kameraten

New Member
Hei. Er ny på dette forumet og er som overskrift forteller interessert i å annonsere via min Youtube-kanal eller videoer som er lagt ut. Har lagt ut 2-3 videoer for en stund siden og er idag oppe i ca. 580 000 views.

Hvordan går jeg fram for å legge inn annonser på videoene mine?
 
Sist redigert av en moderator:

Hupsey

Medlem
Jeg har blitt partner selv om jeg er fra Norge. Fikk beskjed i YT kontroll panelet om at jeg kunne bli partner. Det merkelige er at jeg fikk tilbudet før jeg lastet opp videoer.
Mulig at du må ha satt opp youtube profilen mot USA, men det betyr tydeligvis ikke noe om man bor i Norge. Det er adsense kontoen som er knyttet opp mot YT anonsene, så det er mulig at det er pga. Adsense at jeg fikk tilbud. Uansett, burde det være greit å bli partner om man har så populære videoer som TS.. Sjekk inni youtube kontroll panelet og se om det ikke er en plass du kan søke om partnerskap. Men det er et must at man har rettighetene i orden for å få være partner. Du må ha videoer du har rettighetene til. Jeg fikk mail fra YT der jeg måtte dokumentere at jeg hadde rettighet på videoene.
 

Travellingman

Nettgrunder
Hei. Er ny på dette forumet og er som overskrift forteller interessert i å annonsere via min Youtube-kanal eller videoer som er lagt ut. Har lagt ut 2-3 videoer for en stund siden og er idag oppe i ca. 580 000 views.

Hvordan går jeg fram for å legge inn annonser på videoene mine?

Kan vi få se YouTube kanalen din da? ;)
 
Google har ikke lansert Google i Norge, men du kan bruke displaynettverket til Google og velge Youtube som annonsekanal. Det vil ikke si at du kommer til å få vist filmene dine på youtube, men du vil ha muligheten til å få vist reklamere.

Har snakket med Goolge om når Youtube vil bli lansert i Norge, og kan ikke si noe sikkert ettersom avtalen med Tono ikke er på plass ennå.
 
Topp