Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan selger jeg et domene?

Eva

Medlem
Jeg skal selge mitt domene: livsmagasinet.no og har noen spørsmål i den forbindelse. Vet jeg kan søke her i forummet. Det har jeg også gjort, men synes det er helt uoverskueligt pga de mange poster. Håper en kyndig person kan svare på nedenstående, enkle spørsmål. På forhånd tuusen takk! :)

  • Hvor kan jeg lese enkelt, klart og tydelig, nøyaktig hvordan jeg gjør dette?
  • Hvor mye kan jeg ca forvente å få for dette domene (livsmagasinet.no)?
  • Ser at jeg kan selge det her på forummet. Hvor er det?
  • Domenet utstråler nok litt mykere verdier, enn dette forum representerer. Noen som kan anbefale et sted/site, hvor der er interesse for et domenenavn av denne type?
 

ptomter

Medlem
- Domenet er langt
- Domenet er ikke spesielt unikt eller noe folk tenker på.
- Ved søk på google er det jo bare i referanse til deg, altså ikke noe som sagt unik...

Til syvende og sist er det hva folk ønsker å bruke, ev. legger i markedsføring av et domene og innhold på siden dette igjen reflekterer hva de ønsker å bruke på dem.

Litt som når jeg solgte en bolig for en stund siden, nyoppusset, hele leiligheten, med nytt kjøkken, gulv osv. Første de gjorde var å rive det nye kjøkkenet, samt fjerne 2 vegger.. kan jo sende tranco@gmail.com en e-post å høre om han ønsker å ha det i sine "portefølje" siden han har jo xantall tusen fra før av..
 
Topp