Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan sende e-post til foreningsmedlemmer?

Steve Cash

Medlem
Jeg sitter i styret i en lokal forening med 150-200 medlemmer, vi har så langt sendt brev til alle sammen 3-4 ganger i året, økende portotakst og lite budsjett gjør at det er på høy tid å tenke nytt.

Uten at jeg har finlest avtalen for Outlook, Google, Online med fler, antar jeg at hvis en prøver å sende så mange e-poster på en gang fra en vanlig e-postkonto havner en på svartelista som spammer, jeg leter altså etter et system som er tilrettelagt for slik bruk vi har behov for.

I noen litt gamle innlegg på forumet har jeg lest om Mailchimp, er det den som er best, eller bør vi lete videre? På firmaet webside står det at den er gratis å bruke inntil 2 000 mottakere og 12 000 e-poster i måneden, det er mye mer enn vi trenger, men hva er catchen? Sendes det reklame med mailene og så får en tilbud om å oppgradere for å slippe? Eller hvordan dekker de sine kostnader? Ja, det er et poeng at løsningen er gratis, eller i alle fall svært billig, når vi har betalt husleie og strøm er det ikke så mye igjen å drive klubben for.
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Ingen catch på gratis maichimp konto. De satser nok på at man etter hvert vil bli større og må betale. Jeg har brukt det på flere kontoer og der fungerer veldig bra, og det er veldig enkelt å bruke.

Jeg ville ikke lett videre, men bare registrert meg på mailchimp og satt i gang.
 
Topp