Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan sette inn bilder på forsida?

aok

Medlem
Hei, Håper jeg postet riktig?

Jeg skulle absolutt hatt litt hjelp. Jeg driver å lager nye nettsider, jeg vil ha alt så enkelt som mulig og bruker derfor wordpress (trodde det var enkelt).

Jeg har installert template og alt, men jeg sliter med en ting å det er å legge bilder/tekst inn i den saken som rullerer bildene på forsiden, hvis det var forstålig? Btuker denne templaten Pengbos Like før jeg sletter hele wordpressdriiten....

EDIT: Nå så jeg wordpress underforume. sorry... Men jeg lurer fortsatt :D
 
Sist redigert:

aok

Medlem
Takker :D Nå kom jeg ett skritt nærmere, men bildet vises som et ødelagt bilde ikon. i venstre hjørne:( Var det forståelig?

Har et skjermdump, men åssen legger man bilder i tråden her når bildet ikke har url.?
 

aok

Medlem
Det er ikke rare tegn i navnet så da er det vel str. men da må jeg finne ut hvor stor den ruta er da...
 

Vedlegg

  • skjermklipp nettside.jpg
    skjermklipp nettside.jpg
    62,4 KB · Sett: 14

adeneo

Medlem
Det har ingenting med størrelsen å gjøre, lenken til bildet er feil, enten filnavn eller bane, og bildet blir ikke funnet, derfor ser det slik ut!
 

Travellingman

Nettgrunder
@aok Har du brukt denne funksjonen når du la inn bildet?

attachment.php
 

Vedlegg

  • Velg fremhevet bilde.png
    Velg fremhevet bilde.png
    10,1 KB · Sett: 17

TT D

New Member
Disse bildene kan du og enkelt skifte ut via ftp, du finner disse igjen under katalogen;
dinnettside.no/wp-content/uploads/filnavn.jpg
Høyre klikk på bildene og velg 'åpne bilde i ny fane' (funker helt greit med chrome) da ser du hele bildets url. (fra din egen nettside) Skift navn på de bildene du vil bruke å send dem over til rett plass med ftp.

Jeg har selv gjort dette da jeg har en slider som ikke skal følge mine poster men kun være dem bildene jeg har valgt selv, hvis du skjønner ;)
 
Topp