Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvorfor ble denne "klagetråden" slettet?

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg så at Bjørnar laget en tråd her i går hvor han klaget på mye vissvass fra en av brukerene her inne og ba moderatorene rydde opp.

Jeg kommenterte på denne tråden at jeg mente at det ikke hjalp å rydde/slette poster når vedkommende har en tendens til å gjøre dette igjen og igjen og at man kanskje heller burde gjøre litt andre (strengere) tiltak.

Nå er den tråden borte uten at hverken admin eller en moderator har uttalt seg om saken.

Hvorfor er dere så feige at dere bare sletter i vei når det blir klaging på en av de etablerte brukerene her inne?

Kanskje admin/moderatorer syntes at det er mye mer behagelig å bare slette slike tråder og håpe at ingen ser de fremfor å ta diskusjonen?
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har ikke sett den tråden så moderatoren som slettet den kan svare hvis han vil. Men hvis tråden til Bjørnar nevnte spesifike brukernavn så skjønner jeg at den ble slettet, og da er det riktig at den ble slettet. Vi henger ikke ut medlemmer her selv om de har hatt en "bad hair day".

Men fortsett gjerne diskusjonen i denne tråden.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Ingen nick ble nevnt, det var derfor jeg reagerte.

Men dette er ikke en bad hair day, for denne brukeren kommer med slike poster fra tid til annen og hver gang blir det slettet poster uten at det (tilsynelatende) blir gjort noe annet med det. Derfor syntes jeg det er rart at vedkommende får holde på.

Du har også fått en epost om nettopp dettesom du gjerne kan svare på så vi slipper å nevne navn her.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det var jeg som ryddet i den omtalte tråden, samt slettet Bjørnars tråd.
Grunnen var at saken var ferdig, at slike saker deretter fort går OT, at jeg mener sånt heller kan meldes på en annen måte enn gjennom en tråd, og at jeg ikke så noe arkiv-verdi.
 

Bjørnar

Gründer
Ute av syne, ute av sinn? Det ble reist et par gode spørsmål der, og da å "slette tråden fordi den KAN gå OT" blir for meg meningsløst, men det er ingen stor sak dette her..
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
Ikke en fanesak for meg heller, men jeg syntes absolutt du burde tatt diskusjonen Pong. Jeg vet ikke hva som skjer i kulissene, men det er synd om vedkommende skal få lov til å fortsette på samme viset og så bare få slettet postene sine uten at det reageres på.

Siden vedkommende høyst sannsynlig kommer til å gjøre det samme igjen ( som så mange ganger før ) syntes jeg absolutt ikke at saken er ferdig.
 
Topp