Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ide-boksen.

OldHP

Medlem
Hva med en egen kategori for å fremme ideer ut i lyset? Vet at mange business folk liker helst å holde ting for seg selv men kan være noen som er villig til å dele eller i det minste forvente hjelp/samarbeid i bytte for ideen(e).
 

OldHP

Medlem
F.eks

Jeg kan starte. Iskaffe. Utvalget er dårlig i Norge og det er bedre med en kald kaffe om sommeren, som forresten bare blir større og større p.g.a. den globale oppvarmingen, enn en varm kaffe. Norge ELSKER kaffe. Utifra blogger jeg har sett så elsker utledinger en type kaffe som heter nescafe frappe, som jeg også synes er god og som er veldig populær på Kreta der mange nordmenn reiser til og om dere ikke vet så er de største salgene gjort etter "repeated advertisment" mao. noe som har blitt sett en del ganger før som kjøpes.

Domenet er tatt dessverre men jeg vet hvordan den enkelt lages da jeg har inside tips siden jeg har bodd der. Da trenger jeg noen med investering , økonomisk altså, og noen som kan lage en enkel skarp bildeside med bestillingsskjema (kort visa etc.)
 
J

Jiberish

Guest
Akkurat Nescafe blir nok vanskelig siden AS Nestlé Norge allerede har agenturet i Norge.
 

Visja

Medlem
Hihihi. Det er jo klart.
Håper på fler og mer utdypende svar. Høres nok litt merkelig ut, men det er ikke bare å betale noen sånn uten videre :)
Samarbeid ja... kan man liksom bare gå bort til en og si: Hei, skal vi jobbe sammen?
Klart man kan gjøre slikt, men er det lurt?
Jober fortoden sammen med Inovasjon Norge ang en idè og det er skremmende vanskelig synes jeg.
Er det like vanskelig med "nettidèer"?
 

picxx

Well-Known Member
Hvor ble det av den blogge(re)n med alle de fantastiske ideene da?
Var det ikke i 2008 han gikk live med denne bloggen?
Husker ikke helt...kanskje andre som husker?

Ellers, ang. iskaffe er det vel ikke værre enn å starte opp en franchise av starbucks eller black canyon, så har man vel det meste.
Disse fancypancy kaffesjappene i norge er vel mest for B-kjendiser, trygdede ungdommer og forfatterspirer de vel?
 
Topp