Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ikke gjør sånn

Tonny Kluften

Administrator
Ikke gjør sånn som jeg gjorde med ei side nå.
Jeg hadde et skript og en database uten innhold (beskrivelser av produkter). La den ut med ca 3000 tomme sider og tenkte at jeg skulle fylle på etterhvert, dumt. Nå har jeg fyllt ut 900 og slettet de uten innhold, men jeg ranker ikke. Dette tar nok unødvendig lang tid fordi jeg la ut så mange tomme sider først. UGH!!!
 

Gomlers

Member
Forstår ikke helt greia her.. har da vel alltids sitti en del med php og mysql, men kunne du utdypa litt brukernavn?
 

Knut

Medlem
Kan du ikke bare fikse en sitemap fil og sende den? Min erfaring er at reindexeringen skjer rimelig fort da.
 

Gomlers

Member
Hvis dere går på en tom kategori på WebArtikler.com har jeg samme problemet der tror dere? - Slik som atomet nevner..

Nå har jeg akkurat satt ut et par små linjer nederst i hver kategori, men google ser vel kanskje ikke så nøye på det?
 

picxx

Well-Known Member
Hvis dere går på en tom kategori på WebArtikler.com har jeg samme problemet der tror dere? - Slik som atomet nevner..

Nå har jeg akkurat satt ut et par små linjer nederst i hver kategori, men google ser vel kanskje ikke så nøye på det?

Tror ikke du vil få det samme problemet, da alle kategorier har forskjellig tittel, beskrivelse og nøkkelord. At siden ellers er tom gjør ikke allverden, da den fort nok vil bli indeksert etter at det tilkommer innhold.
 
Topp