Kjapp og trygg hosting for Wordpress

In.no

semb

Medlem
La merke til in.no da jeg googlet litt tidligere i dag. Dette virker som en ganske grey hat side fullt av ulike subdomener og tvilsomme lenker inn til en rekke ulike aktører.

Noen som kjenner noe mer til in, eller har meninger om hvor lyst eller mørkt grått denne gjengen opererer? Jeg synes de helt klart tråkker over streken, og ikke er med på å gi brukere av søkemotorer mer verdifulle treff.
 

semb

Medlem
hehe, jeg har ingen problemer med det, hverken profesjonelt eller personlig. Bortsett fra at jeg ikke liker denne type sider. Hva er MFA?

Jeg fant siden da jeg googlet adsl. Da kom jeg inn på en slags telio/nextgentel-side der jeg klikker meg rundt og rundt og aldri kommer i mål (altså nextgentel eller telio sine bestillingssider). Derimot bare kommer jeg inn på ulike doorwaysider for diverse søkeord.

Så poenget mitt er bare at dette ikke er spesielt brukervennlig eller tilfører noen verdi for oss vanlige nettbrukere. Det finner jeg litt irriterende.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Forstår hvor du vil semb.

MFA står for Made for Adsense. Det er rett og slett nettsider som er laget for å tiltrekke seg trafikk på diverse nøkkelord, dem har ingen verdens nyttig innhold, design eller noe som helst. Siden er rett og slett noe dritt som bare er laget for at man skal trykke på reklamen som er på den. MFA blir ofte brukt om slike sider, selv om dem ikke inneholder adsense.
 
Topp