Kjapp og trygg hosting for Wordpress

indeksert i Google, vises ikke serp

sKrud

Meget sliten student
Har hatt samme problem med min siste side.. Før helgen lå jeg på 3-5 plass på alle mine søkeord, men nå er jeg ikke på førstesiden en gang.. Har jeg gjort noe galt? har nemlig ikke gjort noe med siden de siste par ukene..

Synes dette var veldig rart.. men vet at dette skjer til tider..men er svært irriternde siden siden i all hovedsak får trafikken fra google...

-morten
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Høy konkurranse?

Husk på at Google sitt nettverk ligger på veldig mange servere, så det kan være så enkelt som at den delen som regner ut dine rankeringer på er nede!


Har hatt samme problem med min siste side.. Før helgen lå jeg på 3-5 plass på alle mine søkeord, men nå er jeg ikke på førstesiden en gang.. Har jeg gjort noe galt? har nemlig ikke gjort noe med siden de siste par ukene..

Synes dette var veldig rart.. men vet at dette skjer til tider..men er svært irriternde siden siden i all hovedsak får trafikken fra google...

-morten

Samme svaret går til deg.

Jeg lanserte Ipod Touch Tricks for noen dager siden, og kom på 10nde plass etter 24 timer. Dagen derpå smalt jeg ned til 17 plass, men da bygget jeg bare ekstra hardt og ligger nå på 5 plass. Google kan være litt ustabil.
 
Sist redigert:
Topp