Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ingen betaling ved KLIKK

river

Medlem
Spørsmål nr 1.
Jeg har en reiselivsside som hvor jeg har Google Adsense reklame. Har veldig liten trafikk da siden er helt ny og fremdeles i oppdateringsfasen.

Hadde ca 6 klikk I mars/april og tjente noen cent. Så ser jeg at det var et klikk 11.Mai med Klikkfrekvens (CTR, clickthrough rate på 3,45% = USD 0, og et klikk 6. Juni med
Klikkfrekvens (CTR, clickthrough rate på 3,23%= USV 0.

Hvorfor gir ikke disse klikkene noe inntekt? Tror ikke jeg har blitt bannet for reklamen vises fint på siden min, og har heller ikke mottatt noe mail.

Spørsmål nr 2.

Jeg er often inne på siden min for å oppdatere, legge ut nye bilder, artikler osv. Derfor
blir ofte antall sidevisninger høyt. Har dette noe å si for CPM reklame, altså reklame
som man får betalt for per 1000 sidevisning? Må jeg stenge ned reklame slik at den ikke vises når jeg oppdater?
 

Tonny Kluften

Administrator
1. Det blir alt for lite data til å analysere noe som helst. Men Google mener tydeligvis at disse klikkene er ugyldige.

Snakker du om adsense på spørsmål nr.2? De har automatisk blokkering av slik aktivitet så du behøver ikke å stenge reklamen. Og nei, vi snakke om lommerusk her så du behøver uansett ikke å stenge ned reklamen.
 

zapotek

Medlem
Spørsmål 1: Tror du kan få 0 for et klikk om samme bruker har klikket 2 ganger på annonsen. Ellers så kan det være at Google viste "offentlige tjenesteannonser" akkurat da, og de får du ikke betalt for.
 
Sist redigert:
Topp