ingunns kjøkken

En tråd i 'Tilbakemeldinger' startet av Thor Erik Just Olsen, 2 Aug 2018.

1. Thor Erik Just Olsen

Thor Erik Just Olsen Medlem

Hei alle!
    Kunne tenke meg å få tilbakemeldinger på denne. Tror jeg har spurt før, men har gjort noen endringer, både på karosseriet, og litt bak i systemet.

https://www.ingunns.no

Takk!

2. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Oh, den var smertelig treig.

Load time
    1.91 s

Ellers - rent og pent, og ikke store justeringene fra originaltemaet som er brukt. Men jeg synes personlig det er litt liten skriftstørrelse, og noe dårlig kontrast, så det er litt vanskelig å lese.

Edit: hilsen gladlaksen. ikke meningen å bare være negativ... :)

Thor Erik Just Olsen liker dette.
  3. Thor Erik Just Olsen

Takk! Skal sjekke hvorfor den er treig. Tidligere fikk den ganske god karakter fra gtmetrix :(

4. ronorio Member

Fin side dette. Designmessig bra, font/klarhet kan forbedres for å gjøre leser-opplevelsen bedre.

Sidene er noe trege. Dette blir litt pirkeri men om du ønsker en enkel løsning kan resultatet forbedres markant med et cache plugin i Wordpress.

Jeg anbefaler WP Fastest Cache. Det er enkelt, fungerer knallbra. Om du ønsker premium er prisen fornuftig 39$ (livstid lisens) men mulig du kommer langt med gratisutgaven.

Thor Erik Just Olsen liker dette.
  5. Thor Erik Just Olsen

Tusen takk!
    Jeg fant også ut at den bruker feil miniatyrbilder. Den skalerer bare. Huff og huff!

6. holkapolka

holkapolka Member

Ser veldig bra ut.. :)

7. JudeQuinn

JudeQuinn Medlem

Veldig fin side, men jeg er ikke noe fan av den 'seige' scrollingen, den er veldig irriterende naar man bruker touchpad. Jeg liker at siden er enkel og pen, slik at bildene og innholdet blir 'hovedretten'.

8. Thor Erik Just Olsen

9. JudeQuinn

JudeQuinn Medlem

Del denne siden