Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Inkasso for enkelt fakturaer

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei dere,

Vi har det siste året bare benyttet oss av sperring av kontoer for kunder som ikke betaler med veldig godt resultat. På den måten har vi fått inn penger i form av et gebyr for reaktivering av tjeneste framfor å la pengene gå til inkasso selskaper. Resultatet er at våre fordringer har gått ned og vi har en bedre flyt på betalinger, ergo også bedre likviditet.

Vi driver i tillegg til webhotell også med co-location og serverleie. Disse kundene legger igjen betydelig større beløper hos oss. Vi har så langt ikke hatt problemer med at noen har gått til inkasso eller blitt sperret, men nå har jeg en sak liggende hvor vi kanskje må ta i bruk inkasso for å drive inn pengene våre.

Er det noen som har erfaring med inkasso selskaper som påtar seg mindre oppdrag og enkelt fakturaer uten at man trenger å ha en fastavtale med dem? Det kan gjerne være et mindre selskap som gir mer personlig service enn f.eks. Lindorff.

Alle forslag mottas med stor takk =)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Prøv ut Conta Inkasso. Testet det ut med én faktura og det er veldig enkelt å greit å bruke. Man administrerer alt via deres nettsider og får epost når saken er klar til å taes videre i prosessen noe som er veldig greit slik at man ikke må passe på selv.

Hansson her på forumet jobber for Conta.
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Takk for tipsene.

Hansson: Hva jobber du med der? Kundesenter/ salg? I såfall kunne det være aktuelt å ta en prat når jeg vet litt om utviklingen i saken.

Ha en flott kveld =)
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
hansson: Forøvrig så fungerer ikke video gjennomgangen i Safari med siste versjon av flash. Får beskjed om at jeg må ha en nyere versjon av flash. Jeg har 10.2 installert, vet ikke om det er valideringen som feiler. =)
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
hansson: Bare hyggelig. Har sendt dere en e-post også nå. Må sjekke litt marked på dette og finne oss en bra partner. Ha en flott dag!
 

hansson

Langveisfarende
Noen andre enn trådstarter som ikke greier å se videoen på Mac med siste versjon av Flash? Vi klarte ikke å gjenskape feilen her hos oss, så vi bare lurer på om det var noe feil oppe i nord hos Kspoosh eller om det er sånn over hele fjøla? (videoen ligger på fronten av inkassotjenesten jeg lenker til i signaturen)
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
hansson: Bare så det er nevnt her også så funker den i Google Chorme på mac, men ikke i Safari. Og bare for å pirke, jeg er i Trøndelag for øyeblikket ;-)

God helg, folks!
 
Topp