Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Innholdstjenester mobiltelefoner

Randulf Småfix

Kanonfotograf
Finnes det noe system for å nå utenlandske turister med innholdstjenester til mobiltelefoner når de befinner seg i Norge?

DVS: Hva skjer hvis en Svenske sender Tlf 222255 til 1881 ?

Kommer han da til opplysningen i Norge, eller til de som evt. måtte ha nummeret 1881 i Sverige?

Finnes det noe system for å hanke inn penger fra utenlanske turister via mobil, eller må jeg opprette en avtale med tjenestetilbyder i hvert enkelt land, med dertilhørende spesialnummer?

Randulf Småfix
 

sKrud

Meget sliten student
humm...først og fremst så vil jeg bare påpeke at det å kjøpe/leie feks. et nummer som 1881 i sverige kun med tanken på å ta godt betalt for de tullingene som sender til 1881 i sverige og ikke til +471881 er rimelig tynn, siden det koster en hel del å ha et slikt nummer...Undersøkte prisene for slike numre for et par år tilbake, å tviler på at de har blitt noe billigere..Så ikke for å vær frekk, men om du ikke har tenkt å bruke nummeret til noe mer så kan du likså greit bare la være...

-morten
 

Randulf Småfix

Kanonfotograf
Mulig jeg forklarte meg litt klønete, du missforstod meg totalt:rolleyes:

1881 var bare et eksempel på et norsk sms kortnummer.

Det jeg ønsker, er å tilby innholdstjenester på mobiltelefon til utlendinger på ferie i Norge, både tjenester jeg tjener penger på, og tjeneseter uten fortjeneste.

Ved å markedsføre mitt nummer 1933, vil jeg etter det jeg forstår kun nå kunder med norsk abonnement. Hva må til for å nå utenlanske turister på ferie i Norge?

Holder det å gjøre slik sKrud nevner, å sende meldingen til +471933?, og så blir meldingen belastet med riktig beløp?

Randulf Småfix
 
Topp