Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Innlegg vises feil

Mando23

Medlem
Hei!
Jeg har et problem med siden min. Mange av mine innlegg vises annerledes på selve siden, enn slik det vises når jeg skriver på admin-siden. Mange av setningene blir for lange på den vanlige siden, mens de er helt fine på dashbord. Hva kan dette skyldes?
Se vedlagte bilder for illustrasjon.

Siden i dashbord:
DASHBORD.png

Slik den ser ut publisert (legg merke til alle bindestreker som settes inn):
VANLIG-SIDE.png


Slike feil som dette går igjen på hele siden og er svært plagsomt!
Takker for all hjelp! Siden kan sees "live" her.
 

xdex

Medlem
Du kan i hvert fall begynne med å fjerne,

Kode:
-moz-hyphens: auto;

fra .entry-content i css filen din. Jeg klarer ikke se noen problemer i f.eks. chrome, eller safari (da disse rendrer sidene likt pga nokså lik teknologi, og at vi her snakker om en -moz prefix) så fjerne du unødvendige BR tags, slik at ting faktisk kommer på linje med hverandre.
 

Mando23

Medlem
Siden du bruker WordPress, kan du logge deg inn der. Her kan du endre alle template filer, direkte. Eller så kan du logge deg inn med FTP, og hente css filen din, eller, bruke cpanel direkte via file-browser.

Det ser ut som normalt eller?
Skjermbilde-2015-11-23-kl.-20.08.45.png
 

xdex

Medlem
i style.css,

Kode:
.entry-content {
    -webkit-hyphens: auto;
    -moz-hyphens:    auto;
    -ms-hyphens:     auto;
    hyphens:         auto;
    word-wrap: break-word;
}

fra linje 1127 til 1133, men igjen, ta backup, kan ikke garantere at det fungerer, selv om det fungerte når jeg testet kjapt her, og at det ikke skjer noe galt med chrome/safari. Sjekk også at det ikke er angitt flere ganger. Vil anbefale at du laster ned filen, og gjør dette skikkelig med en editor. Ikke glem og tøm cache og alt annet, når du har gjort en endring, for å se at den faktisk blir gjennomført.
 

Mando23

Medlem
Koden der ser slik ut:
Kode:
.entry-content {
    -webkit-hyphens: auto;
    -moz-hyphens:    auto;
    -ms-hyphens:     auto;
    hyphens:         auto;
    word-wrap: break-word;
}

Er det ikke slik det skal være, eller misforstår jeg?
 
Topp