Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Introduksjon

Hei alle sammen!

Mitt navn er Andreas Høieggen. Jeg har drevet med nettvirksomheter i ca. 8 år og har i dag mange forskjellige sider - noen store, mange små. I 2007 etablerte jeg Nettressurs AS. Her driver vi blant annet med Nettgründerkurs for de som går med et ønske om å begynne en lønnsom nettvirksomhet.

Jeg har etterhvert opparbeidet meg en del erfaring og går i disse dager med planer om å lansere min første store satsning mot det engelsktalende markedet.

Mitt mål: Tilby nyttige varer og tjenester til verdens befolkning samtidig som jeg har det gøy - og tjener penger.

Håper at dette forumet vil føre til bekjentskaper som har litt av de samme interessene og målene som jeg har - og at vi kan lære av hverandre.


Vi snakkes!
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Velkommen til forumet;) Lysst til å nevne noen av prosjektene? Alltid kjekt å se hva de andre her på forumet driver med;)
 

Gomlers

Member
Hipp Hurra for nye medlemmer! Også med erfaring i tillegg (no offence til nybegynnere selvfølgelig, men erfaring er da Gull verdt!)
Velkommen til forumet!
 
Takk for hyggelig mottakelse. Jeg har vært sinnssykt opptatt i det siste så jeg har ikke hatt tid til å følge opp. I helgen avholdt jeg Nettgründerkurs - og det krevde litt forberedelser.

For de som lurer på hva jeg driver med foreslår jeg at dere besøker Nettressurs AS - Økt inntjening med våre nettressurser og sjekker det ut der.

Min store interesse (innen IM) er SEO så jeg kommer til å følge ekstra med på den delen av forumet. :)
 
Topp