Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Invitere til å like Facebookside

atLind

Member
Hei.

Når jeg får likes på et innlegg på Facebook går jeg alltid gjennom og inviterer de som liker innlegget til å også like siden. Men, sånn jeg har forstått det (og forsåvidt testet) kommer denne invitasjonen fra min private profil, ikke fra Facebooksiden. Altså får de som inviteres opp en melding ala dette "Per Persen har invitert deg til å like sin facebookside Kredittilbud.no".

Er det noen som vet hvordan man får endret dette slik at det er siden og ikke personen som står som avsender av invitasjonen?

Har sett at flere større sider gjør dette, blant annet Bergens Tidene "BA.no har invitert deg til å like facebooksiden BA.no".
 

ellaro

Medlem
Såvidt jeg vet og erfart selv er at dersom de du inviterer allerede står på din venneliste så vil invitasjonen komme fra deg personlig. Er du ikke venn med de du inviterer så vil invitasjonen komme fra siden.
 

atLind

Member
Hvordan gjør man dette egentlig? Finner ikke funksjonen.
Gå inn på din facebookside. Finn en post med nok likes til at du kan trykke frem lista over hvem som har likt posten. Her har du knapp for å invitere til høyre for navnene.
 
Topp