Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Iphone deksler en mettet bransje

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Er det fremdeles penger å tjene ved å importere iPhone deksel og selge disse med avanse, eller er dette markedet kjørt? Jeg tenker da på Kinaimpiort og nisje med kjente artister/band. Noe å bruke krefter på i det hele tatt? Jeg vil da styre under streite deksel og kun fokusere på kjente band/ikoner. Noe tanker om dette?
 

zapotek

Medlem
Hvordan tenker du å markedsføre dekslene da? Hvis du tenker salg via nettbutikk, er konkurransen er såpass stor at du kommer ikke til ranke på "iphone-deksler" sånn uten videre. Avansen blir fort spist opp om du må betale en tier per klikk på f.eks. Adwords.
 

cruzader

Medlem
For min del så vil jeg føre deler/vesker/cover/tilbehør til nærmere 200 andre modeller mobiler/tablets enn iphone/ipad (totalt 70 000 varelinjer), så at jeg ikke vil få noe trafikk fra iphone søk er ikke helt verdens undergang.
Vil heller ikke fokusere på iphone/ipad i markedsføringen utover gjerne kampanjer enten via nyhetsbrev eller groupon.

Siden "hele verden" har iphone/ipad som fokus så vil ikke jeg engang prøve kjempe om førsteplassene der, mitt hovedproblem blir nok mytrendyphone siden de fører ca identisk sortemang fra mye av de samme leverandørene.

Har stående utstyret til printe/trykke egne covers samt rundt 1000 blanke cover til de mest populære telefonene, men heller mot bare selge det igjen til kostpris så outsource alt.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
For min del så vil jeg føre deler/vesker/cover/tilbehør til nærmere 200 andre modeller mobiler/tablets enn iphone/ipad (totalt 70 000 varelinjer), så at jeg ikke vil få noe trafikk fra iphone søk er ikke helt verdens undergang.
Vil heller ikke fokusere på iphone/ipad i markedsføringen utover gjerne kampanjer enten via nyhetsbrev eller groupon.

Siden "hele verden" har iphone/ipad som fokus så vil ikke jeg engang prøve kjempe om førsteplassene der, mitt hovedproblem blir nok mytrendyphone siden de fører ca identisk sortemang fra mye av de samme leverandørene.

Har stående utstyret til printe/trykke egne covers samt rundt 1000 blanke cover til de mest populære telefonene, men heller mot bare selge det igjen til kostpris så outsource alt.

Lykke til! Høres ut som om du har en vel gjennomtenkt plan.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Jeg kommer til å ta inn ganske nisje-baserte deksel, styre unna alt "jåleri" i skinn og lær, og kun satsje på deksel med bilder av filmstjerner, verdensberømte band/artister, morsomme tegninger etc. Kan gjøre en god eal i innkjøpspris og selge med god avanse uten å måtte overprise kunden. Jeg har en føling ute og tenkte å starte med noen få. Trafikken tenker jeg å få gjennom gbloggere, og ellers vanlig trafikk til min butikk.
 
Topp