Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ir.no

J

Jiberish

Guest
Bruker dere som bollplank nok en gang, jeans.no er forresten på vei etter mange gode tips fra dere.

Nå gjelder det altså ir.no. Domenet har mellom 70-100 unike hver dag og har hatt det fra første dag. Det er med andre ord type-in trafikk. CTR hos Sedo er på rundt 8% men jeg føler det blir for dumt å la en slik juvel henge på Sedo.

Spørsmålet er igjen, hva skal jeg legge ut her? Tydelig at det er mange som er ute etter IR-relaterte ting men jeg er usikker på hva for innhold jeg bør legge ut.

Alle forslag er velkomne.
 
J

Jiberish

Guest
Hmm...kan være det er yr.no som er det egentlige målet, men er ikke en CTR på 8% litt høy da? Reklamen på ir.no har lite med innholdet på yr.no å gjøre hvis du skjønner.
 

Gaasehud

Medlem
Usikker på hvorfor folk skriver inn dette. Kan det være noe med IR som i infrarød? Tvilsomt, men vet ikke hvorfor jeg skulle skrevet "ir.no" for moro skyld.

Som du sikkert også vil spekulere i, så kan du jo legge ut relaterte annonser, men det krever jo at du vet hva "ir" i de fleste sammenhengene er. :)

Lykke til! :)
 
J

Jiberish

Guest
Ja, vanskelig å vite hva det er folk er ute etter. Sedo gir vel heller ikke ut informasjon om hvilke annonser på siden det er besøkende klikker på?
 
J

Jiberish

Guest
Det drar vel inn mellom €15-20 hver måned.

Skrivefeil er vel litt mindre sannsynlig når det bare er to bokstaver? Bør vel de fleste klare? :D
 

Ståle

Medlem
Er nok enig med Tonny her, og tror det er yr.no folk er ute etter. Men gjør som Tonny sier, og sett opp et enkelt spørreskjema, eller kommentarfelt, slik at de som kommer på siden kan fortelle deg hva de er ute etter.
 
Topp