Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"iSales" - merkenavn for Tradedoubler?

flamingo

Medlem
Hei!

Beklager den dårlig formulerte tittelen ;) Det har seg slik at jeg har registrert domene isales.no for en tid tilbake. Jeg går med planer om å starte opp en liten bedrift på nyåret, med forhåpentligvis et nogenlunde orginalt "konsept". Håper å få på plass en nettside "iSales.no" i løpet av kort tid.

Har i etterkant oppdaget at isales er et navn som ofte forbindes med Tradedoubler. Noe jeg faktisk ikke var klar over da jeg bestemte meg for navnet, og registrerte det. Var faktisk gjennom et google søk (som igjen førte til dette forumet) at jeg oppdaget dette. Spørsmålet mitt er om det kan oppsto noen konflikter i forhold til navnet i framtiden? Tenker da på at tradedoubler etc. fyrer med skyts fordi jeg bruker navnet. Noen som har noen meninger rundt dette?

Jeg er ganske fersk i bransjen, men går med en liten gründer i magen. Har nok masse spm rundt webpublisering og markedsføring, men det får vi ta som det kommer. Håper noen orker å ta seg tid til å lese posten :)

Snakkes,
Flamingo
 

Kassimaja

Geocacher
iSale er ikke registrertsom varemerke i Norge i følge patentstyret, så det er bare å kjøre i gang. De har ikke noe mer rett til ordet enn det du har.
 
Sist redigert:
Topp