Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jakten på bedre ranking

Setter inn litt innsats for å ranke bedre på nøkkelordene glidemiddel og orgasmekrem.

Har skrevet noen artikler som skal publiseres på artikkelsider.
Skjønner at det vil være avhengig av konkurranse på nøkkelordet hvor mye boost et slikt prosjekt gi, men håper jo på en viss effekt.

Noen andre tips dere vil anbefale for å komme seg lenger opp i Mr. Google på akkurat disse nøkkelordene?
 

Hupsey

Medlem
Tips: sjekk de 3 øverste resultatene på SERP. Se på mengde tekst + antall linker til siden som ranker på søkeord. Har du bedre tekst og mer kvalitetslinker vil du få topp plasering ettethvært.( du må også ha autoritets linker til hovedsiden, om konkurentene har det..).kanskje en blog vil kunne fungere bedre en nettbutikk, og du kan jo linke direkte til butikk fra bloggen.
 
Sist redigert:
Tips: sjekk de 3 øverste resultatene på SERP. Se på mengde tekst + antall linker til siden som ranker på søkeord. Har du bedre tekst og mer kvalitetslinker vil du få topp plasering ettethvært.( du må også ha autoritets linker til hovedsiden, om konkurentene har det..).kanskje en blog vil kunne fungere bedre en nettbutikk, og du kan jo linke direkte til butikk fra bloggen.

Har en blogg på blogg.no som lenker til nøkkelordene. Har gått over innlegg der og rettet opp lenker, da oppsett i nettbutikken har blitt forandret noe.

forum.kvinneguiden, KK.no, side2 og klikk.no ser ut til å ligge på topp på nøkkelordene. Tror disse vil være meget vanskelig å danke ut, men hadde vært morsomt å komme seg til førstesiden i det minste.

Ble litt usikker på om det er en fordel å linke til kategori (som er gjort) eller om det er best å linke direkte til et enkeltprodukt.

Tusen takk for innspill!
 

Hupsey

Medlem
Et det mulighet til å skrive bloginlegg der nettbutikken er? Jeg tenkte da at du kan skrive et blog inlegg som er like bra/bedre en det på kk, med ca samme Keyword tetthet+ god lsi( variasjon av søkeord). Du bygger linker til dette bloginlegget i stedet for produkt siden/kategorien, siden Det sansynligvis er lettere å enkere å ranke med bloginlegg en produktside. Jeg tror også det er vanskelig å slå autoritetsider som du nevner, men husk at din side totalt sett er mer rettet mot søkeord en de to du nevner...
 

timepoint

Medlem
Noen gode seo tips

Ang SEO for søkeordene Glidemiddel og orgasmekrem.

Dette er kanskje litt "far fetched", men prøv å gjør som kk og de andre.

Lag saker som heter eks.

10 ting du ikke visste du kunne bruke Glidemiddel til:
- smøre ski
- smøre inn skinneseter
- bra mot såre lepper..!
- beising av terrassen
- rense dvd'er
- bra for glans i håret
osv - husk noen bilder

Forslag til andre artikler:
Derfor bruker flere Orgasmekrem
  • Ekspert advarer mot disse orgasmekremene ( du har såklart ikke disse)
  • Kona fikk sexlysten tilbake!
  • Gift mann: - Kona maser om sex hver dag..

Altså litt tabloid stoff som du kan spre på Facebook, Twitter osv, og som kanskje kan plukkes opp av noen erotiske sider som cupido, gaysir, omag, cpunktet, allemenn osv. Linker fra slike sider vil definitivt gi deg en boost.

Lykke til!
 

Speca

Medlem
Har en blogg på blogg.no som lenker til nøkkelordene. Har gått over innlegg der og rettet opp lenker, da oppsett i nettbutikken har blitt forandret noe.

forum.kvinneguiden, KK.no, side2 og klikk.no ser ut til å ligge på topp på nøkkelordene. Tror disse vil være meget vanskelig å danke ut, men hadde vært morsomt å komme seg til førstesiden i det minste.

Ble litt usikker på om det er en fordel å linke til kategori (som er gjort) eller om det er best å linke direkte til et enkeltprodukt.

Tusen takk for innspill!

1. Sett opp bloggen på eget domene.
2. Skriv noen artikler på bloggen om hva glidemidler og orgasmekrem kan brukes til, med intern linking til de nevnte deler i nettbutikken.
3. Orgasmekrem skulle jeg klart 1.plass på, med 1-2 innlegg. Glidemiddel er vanskeligere, men topp 8 burde nås etter noen få dager.

Og nei, disse er ikke vanskelig å danke ut. Jeg har ett søkeord, som ligger på plass 1-8 på domenet mitt. Tidligere var det klikk.no, sol, vektklubb og nettavisen som lå her. Ikke voldsomt stort, men fortsatt greit med trafikk. Dog, dette er min personlige blogg, så det har ikke så mye betydning.
 

adeneo

Medlem
Bytt ut a'en i det siste ordet i trådtittelen med en u, så skal se du får enda mer hjelp ettersom tittelen blir mer relatert til innholdet i tråden, og det er jo god SEO i seg selv ?
 
1. Sett opp bloggen på eget domene.
2. Skriv noen artikler på bloggen om hva glidemidler og orgasmekrem kan brukes til, med intern linking til de nevnte deler i nettbutikken.
3. Orgasmekrem skulle jeg klart 1.plass på, med 1-2 innlegg. Glidemiddel er vanskeligere, men topp 8 burde nås etter noen få dager.

Og nei, disse er ikke vanskelig å danke ut. Jeg har ett søkeord, som ligger på plass 1-8 på domenet mitt. Tidligere var det klikk.no, sol, vektklubb og nettavisen som lå her. Ikke voldsomt stort, men fortsatt greit med trafikk. Dog, dette er min personlige blogg, så det har ikke så mye betydning.

Takk så mye for råd. :)

Litt mer oppløftende å vite at disse kan dankes ut. Får jobbe videre med tipsene som har kommet i denne tråden. Dog ikke ikke i kveld, for nå er det Rooosenborg snart på tven! :p
 
For ikke å glemme Fredrikstad:D

Tror vi glemmer begge disse laga i år! :(

En liten oppdatering. Nøkkelord glidemiddel kom seg opp på side 1 (opp i fra den dypeste avgrunnen :D), men har falt noen få plasser tilbake nå. Burde sikkert fått til et par gode linker til for å stabilisere seg på 1. side.
Nøkkelord orgasmekrem ligger på 5. plass, så litt uttelling har innsatsen gitt.

Vurderer nå nøkkelordene håndjern og penisring. Tror det kan være muligheter for å klatre med håndjern, da det ligger flere avisartikler i toppen, som bare nevner ordet i artikkelen. Penisring ligger på side 2 i Google, og det skal være sjanse for top 5 innen kort tid.

Skal fortsette med artikler + gjøre en større innsats på onsite seo. Må bare legge meg i mente å variere ankertekstene.

Det er jo faktisk litt moro å følge med på webmastertools, når man ser at nøkkelordene ranker bedre, og at visninger i søkemotoren viser fremgang. Blitt en daglig rutine å gå inn der å sjekke. :)
 
Topp