Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg har fått Gratis Adwords Coupon

Gomlers

Member
Hallo, hallo,

Jeg har flere ganger fått mail av Google om at jeg har fått gratis Adwords penger å annonsere for. I tillegg tilbyr hosten min gratis Adwords kroner...

Problemet er at dette gjelder kun for nye kontoer, tror dere jeg bare kan opprette en ny konto, eller må jeg bare glemme det, siden jeg har brukt Adwords i flere år?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå er det jo imot adwords retningslinjer med mer enn 1 konto... Er det ikke?
Samtidig kan det kanskje være godt å informere om at gebyr MÅ du betale "kontant," for hver eneste konto du åpner uavhengig hvor høy verdi kupongen faktisk har.
 

Dre_C

Medlem
Selg kodene. Slike koder var veldig populære på eBay tidligere, regner med de fortsatt er populære.
 

Gomlers

Member
Vet det er flere som har solgt de kodene tidligere.. spørsmålet er hva jeg gidder for å få tak i $20 ;) HVIS jeg hadde fått så mye da..

En annen ting er at eBay nå kutter ut digital products.. så nå må du lage annonse hvis du skal selge digitalt, nedlastbart eller linker.. og det blir dyrere. Ettersom hva jeg forstod da..
 

Gomlers

Member
Flink som jeg er, er jeg selvfølgelig ute med raskt svar til min egen tråd :p

Men det har du rett i Kenneth.. det kunne jeg jo gjort..

Noen som vet om dette bryter med Google TOS? (Kanskje jeg slipper å lese selv) :D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå vet jeg ikke om dette gjelder for deg, men jeg ser jo det at PRO ISP tilbyr adwords-kuponger til sine nye kunder.
Disse kupongene krever at Adwords-kontoen du benytter dem på, er under 2 uker gammel.. Kort sagt fungerer kupongene bare for nye Adwords-kunder.
Nå vet jeg ikke om det er PRO ISP du har disse kupongene fra, men iom at du ikke tror du får mer enn 20$ for dem tenker jeg at det må være en norsk leverandør som har gitt dem til deg? Fordi verdi faktisk er såpass lav? Det er heller ikke lov til å selge disse kupongene videre ifølge Adwords retningslinjer, men om dette gjelder bare kupongene for nye kontoer, det vet jeg ikke...
 

Gomlers

Member
Nei, de er vel verdt $50 som de andre.. men betaler folk $50 for noe de får for $50?
Neppe.. ;)

De er fra amerikansk host.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nei, de er vel verdt $50 som de andre.. men betaler folk $50 for noe de får for $50?
Neppe.. ;)

De er fra amerikansk host.

Hehe.. Neida. Ingen vil jo betale 50$ for 50$, men om du sitter på flere kuponger kan det jo fort bli noen kroner av det.. Men skjønner jo også at du ikke vil stresse dersom du kun har en kupong..

Om du f.eks har fått samla 10 kuponger, vil jo disse ha en verdi på 500$. Disse skulle da ikke være vanskelig å få solgt for 250$.. Selv ville jeg ha brukt dem selv da, men nå vet jo ikke jeg om du har en side der du selger ett produkt eller noe.. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er vanlig å kjøpe og selge adwords kuponger for 20% av verdien.

Gode greier.. Det visste jeg absolutt ikke. Du har vel ikke peiling på hvor jeg finner slike kuponger nå for tiden? Om det er så mye kroner å spare, kjøper jeg lett inn noen kuponger :D
 
Topp