Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg har lest overalt og prøvd alt, men klarer ikke endre logoen på Wordpress default

tulling99

Medlem
Jeg har lest overalt og prøvd alt, men klarer ikke endre logoen på Wordpress norsk default. Jeg har lest overalt på nettet!

Noen som har wordpress norsk standard som kan si meg hva i hvilken fil jeg må endre? Det holder åpenbart ikke å bare laste opp kubrickheader.jpg, eller personalheader.jpg.. Har prøvd å endre ting i alle .php og i .css... Men den dumme standardlogoen står oppå min logo som jeg åpenbart kan skimte i bakgrunnen:

Jussbloggen
 

picxx

Well-Known Member
Joda, det holder å overskrive bildefilene, men du må trykke F5, evt. slette cookies i din nettleser for å se fornadringene. Siden er lagret i cachen i din browser. (p.s. det er ikke standardheaderen jeg får når jeg titter på bloggen din)
 

tulling99

Medlem
Joda, det holder å overskrive bildefilene, men du må trykke F5, evt. slette cookies i din nettleser for å se fornadringene. Siden er lagret i cachen i din browser. (p.s. det er ikke standardheaderen jeg får når jeg titter på bloggen din)

Nei men du får opp en blå logo der det står Jussbloggen ? Den blå skal jo bort.. men det går ikke.
 
Topp