Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg har to viktige søkeord som jeg sliter med å få høyt nok opp

Ollebolle1

New Member
På nettsiden Pizzamani har jeg spesielt 2 søkeord som er viktige; Pizza og pizzadeig. Jeg hopper mellom 8 og 15 i ranking hos Google på disse hele tiden og dette har vært stabilt i snart 1 år nå. Men jeg kommer liksom ikke videre og klarer å rangere høyere. Noen som har tips til hva jeg kan foreta meg for å ligge stabilt blant de 10 høyeste her? Og naturligvis best mulig av de 10. Se bilde for mer informasjon.

C9670EAC-711A-487A-B9BE-19F95CEDCD5B.jpeg
 

Mathias Moe

New Member
Mitt svar er preget av at jeg selger tekst :p

Min anbefaling vil være å spe på med lengre innhold som dekker alt rundt emnet. Når jeg ser sidene dine som ranker for søketermer som pizza, pizzadeig, pizzabunn, hvit pizza, og pizzasaus (undersøkte ikke lengre enn det), legger jeg merke til at innholdet er ganske kort.

Det er ikke slik at dette 100 % garantert vil øke rangeringen. SEO har tross alt veldig mange faktorer i spill. Allikevel tror jeg dette kan bidra meget positivt. Du trenger heller ikke "spamme" brukeren med innhold. Lag en innholdsfortegnelse på toppen, slik at de som bare vil ha oppskrift på pizzadeig for eksempel kan hoppe dit. Andre aktuelle emner kan være "pizzadeig i forskjellige kulturer", "pizzadeig historie", etc.

Jeg har et par godt skjulte hemmeligheter for SEO-artikler som jeg kan bistå med også ;)
Vi kjører et tilbud der de første 500 ordene er gratis for nye kunder.
Sjekk det ut her: https://dintekstforfatter.no/
 

Forklarmeg

Member
Du lurer egentlig rett og slett på hvordan du rangerer høyere i Google? Det er jo et helt tema om det, og tusenvis av ulike ressurser for å lese seg opp og lære SEO. Det korte svaret er å lage en rask nettside som gir brukerne det beste innholdet, hvor innholdet er så bra i seg selv at det får folk til å linke til nettsiden din.

I praksis er det jo ikke alltid så enkelt, og det finnes hundrevis av andre faktorer Google tar med i beregningen når de skal avgjøre hvem som får best plass i søkeresultatene. En god start er å analysere alle resultatene som er over deg, og finn ut hva de gjør bedre. Har de bedre innhold? Kanskje mange flere linker til siden sin? Eller er det noe annet som gjør at de får plassen over deg?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det finnes mange gode ressurser som omtaler akkurat det samme som du gjør, så utifra en forbrukers perspektiv er det fantastisk at du havner mellom 8 og 15. Matprat og Tine har mye høyere fallhøyde enn deg.

Tips: Gjør om tabellene fra bilde til <table>.
Tips2: Bruk rich text til å formattere oppskriftene.
Tips3: Gjør oppskriften mye mer to-the-point.. Hva er bounce-raten?
 
Topp