Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg legger til nettsiden din til 20 norske linkkataloger for 299NOK!

Hakasu

Medlem
Jeg har laget meg en oppdatert liste over norske linkkataloger, og tilbyr nå muligheten for at jeg sender inn nettsiden din til alle de 20 katalogene for 299NOK.

Pris: 299NOK
De første 5 som bestiller får det for kun 199NOK!

Hvis du vil bestille så send en PM eller en e-post til nicklasiversen@gmail.com med følgnde informasjon:
URL:

Tittel på nettside:

Kost beskrivelse/meta description:

Lang beskrivelse:

Tags/keywords:

Fakturainformasjon:

E-post jeg skal sende faktura til:

Alle katalogene er gratiskataloger, og jeg kan ikke garantere at nettsiden din blir godkjent på alle sammen. Det er det ene og alene de som eier katalogene som bestemmer..

Fordelen med å bruke meg til å gjøre dette fremfor å gjøre det selv er rett og slett at det er en jungel av linkkataloger der ute, og det er ikke lett å finne frem til alle sammen. Når du kjøper denne pakken trenger du ikke å gjøre noe mer enn å fylle ut informasjonen ovenfor, så gjør jeg resten av arbeidet!

Om du har spørsmål eller vil bestille så er det bare å ta kontakt ;)
 

Hakasu

Medlem
Nå er alle oppføringene til spesialpris tatt. Alle som allerede har sendt meg PM, e-post eller skrevet her skal få det til den prisen, men fremover blir da prisen 299kr per oppføring.
 

agentk

Sjekke og datingcoach www.dating-adventure.com
Hva kan man forvente av og bli linket til av de 20 nettsidene?

Har dette mye påvirkning i forhold til SEO på Google?
 

Hakasu

Medlem
Vel, det er jo snakk om opptil 20 unike linker fra forskjellige kataloger, så det skulle vel ha en viss SEO-effekt. Dette er ikke en tjeneste som booster deg opp til førsteplassen på Google eller noe sånt, men heller en tjeneste som hjelper deg med den kjedelig jobben å finne frem og submite nettsiden din til alle katalogene selv.

I tillegg til en SEO-effekt kan man jo få direkte besøk fra folk som bruker katalogene til å finne tjenester og nettsider de er ute etter.

Hvor stor effekt det vil ha for nettsiden din spørs blant annet på hva slags nisje det er snakk om, og hvor god siden din er (da dette påvirker rangeringen i lenkekatalogene + om du i det hele tatt blir godkjent).
 

Hakasu

Medlem
Sånn, da har jeg gått over så godt jeg kan, og har en viss formening om hvor mange som blir godtatt.

Først og fremst kan jeg uten tvil si at gode nettsider blir oftere godkjent enn småsider som er proppfulle av affiliatelinker og/eller har et dårlig design og/eller lite innhold. Kanskje ikke så overraskende. Noen av katalogene er veldig strenge på nettsidene de godtar, så en skikkelig god nettside vil dra inn noen ekstralinker i forhold til andre sider.

Det var også fire kataloger som ikke har publisert noen linker siden august-nobember. Hvorvidt de kommer til å bli akseptert der kan jeg ikke svare på ennå, men jeg satser på at de tar inn i store puljer om gangen. Noen av disse sidene skriver rett ut at de bruker veldig lang tid på å godkjenne nye linker, men vi får satse på at disse snart tar seg tid til dette igjen :)

Jeg vil estimere at en nettside vil dra inn mellom 9-15 godkjente lenker innen rimelig tid.
 
Topp