Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg selger linker, bloggposter og annonser på mine nettsteder

picxx

Well-Known Member
Faktum er at man faktisk ingen ide har om hvad du sælger. Det eneste du har oplyst er prisen. Lad os dog høre hvad dit produkt er !!!!

Tittel på tråden: Jeg selger linker, bloggposter og annonser på mine nettsteder
TS: Linkpriser pr nettsted
1 - kr. 600,- pr 3 mnd (absolutt minste periode)
2 - kr.1180,- pr 3 mnd (absolutt minste periode)
3 - kr.1440,- pr 3 mnd (absolutt minste periode)

Bloggpost pr nettsted
300,- når du leverer bloggposten
750,- når jeg må skrive bloggposten[/QUOTE]

Det står klart i retningslinjer for dette forum at du skal oplyse det hvis du ønsker at sælge.

Les retninglinjene en gang til.
Bruk gjerne GTranslate hvis noe er uklart.

Kjøkkenmaskina mi er jaggu mindre irriterende enn deg i denne tråden.
Har du kanskje tidligere kjennskap med Msites?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Problemet er at den information du har givet er værdiløs, og den giver ikke køber uden ekspert viden en ærlig chance for at vide om det er godt eller dårligt køb.

Faktum er at man faktisk ingen ide har om hvad du sælger. Det eneste du har oplyst er prisen. Lad os dog høre hvad dit produkt er !!!!

Det står klart i retningslinjer for dette forum at du skal oplyse det hvis du ønsker at sælge.

Produkt: Link, bloggpost og event. annonser

Hvilke medier finner man ut av når man vet mer om kunden!

Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med dette angrepet på denne tråden. Er det for å styrke din egen mulighet til å selge linker? Eller er det rett og slett fordi du tror du er en verdensmester?

Det morsomme er jo at du hoppet rett inn i glasshuset med din egen tråd hvor du heller ikke oppga den informasjonen du mener jeg ikke har gitt!?!

Hvis du er så god som du påstår, hvorfor driver du med seo på hobbybasis og ikke som profesjonell?
 

seo4u

New Member
Tittel på tråden: Jeg selger linker, bloggposter og annonser på mine nettsteder
TS: Linkpriser pr nettsted
1 - kr. 600,- pr 3 mnd (absolutt minste periode)
2 - kr.1180,- pr 3 mnd (absolutt minste periode)
3 - kr.1440,- pr 3 mnd (absolutt minste periode)

Bloggpost pr nettsted
300,- når du leverer bloggposten
750,- når jeg må skrive bloggposten



Les retninglinjene en gang til.
Bruk gjerne GTranslate hvis noe er uklart.

Kjøkkenmaskina mi er jaggu mindre irriterende enn deg i denne tråden.
Har du kanskje tidligere kjennskap med Msites?[/QUOTE]


Det eneste der står i det du lige har skrevet er priser.

HVAD ER PRODUKTET ???

Lad os da høre noget om

pagerank

alexa rank

domæne alder

hvor mange andre udegående links der er fra hver side

om links er på forside eller inderside

og meget meget mere. Plus alle de spørgsmål du havde så travlt med at kaste i hovedet på mig. Forskellen er at jeg gav svar. Det kommer der ikke her.

angående retnignslinjer så syntes jeg lige du skulle læse en ekstra gang der står klar:

Tråder som omhandler kjøp og salg MÅ inneholde informasjon om alle elementer som er viktige for salget og for prisen


Tag lige og hold dig til fakta og kom med nogen faktuelle argumenter istedet for bare at poste en masse tom snak.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Synes i grunn trådstarter får litt ris til egen bak når han pumper tråden ved å regelrett stiller leserne spørsmål i salgstråden. Spør man, så får mang gjerne svar ,... også noen som ikke nødvendigvis fremmer salget.

Spørsmålet var vel ikke veldig provoserende eller for å fremme en stor diskusjon.

Det var i bunn og grunn et lukket spørsmål - dvs et JA/NEI spørsmål.

:)
 

Erlend

Medlem
Klapp igjen Seo4u, vær så vennlig! Jeg er en av dem som har kjøpt lenke av Msites, og er fornøyd med det. Prisen er helt ok, det er hverken billig eller dyrt. Jeg foreslår at du oppretter en egen tråd der du diskuterer det du vil.

Alt er ikke gratis i verden, og når du påstår at du får en bra lenke for 20 kroner, så viser det jo bare hvor blåst du er i hodet!
 

seo4u

New Member
Tror ikke jeg kjenner denne fyren. Ville i så fall overraske meg stort....

Tror rett og slett dette bare er en obsternasig guttehvalp som har funnet sitt første hår på brystet!


Det faktum at du har mere travlt med at svine mig til, end du har med at svare på de spørgsmål der kan få mig til at tie stille viser bare du er fuld af bullshit, og at dit tilbud er en gang svindel om humbug.
 

picxx

Well-Known Member
Lad os da høre noget om

pagerank

alexa rank

domæne alder

hvor mange andre udegående links der er fra hver side

om links er på forside eller inderside

og meget meget mere. Plus alle de spørgsmål du havde så travlt med at kaste i hovedet på mig. Forskellen er at jeg gav svar. Det kommer der ikke her.

Send en PM da, din smale.
 

seo4u

New Member
Send en PM da, din smale.

Jeg vil faktisk gerne have det afklaret i denne tråd så der kan komme et svar alle kan se. På den måde kan han jo også nemt få mig til at ligne en idiot hvis det viser sig han har et godt produkt.
Problemet er bare at han skjuler sit produkt fordi det er værdiløst og til grin til en pris der minder om svindel.

Nu må han stå frem og enten vise et godt produkt, eller stå frem og sige hans produkt ikke er pengene værd.
På den måde bliver enten jeg til grin eller også bliver han til grin. Uanset hvem der bliver til grin vil tråden stoppe.

Så smid kortene på bordet og lad os høre hvilke links det er du sælger og hvor de kommer fra så vi alle kan komme videre.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Jeg vil faktisk gerne have det afklaret i denne tråd så der kan komme et svar alle kan se. På den måde kan han jo også nemt få mig til at ligne en idiot hvis det viser sig han har et godt produkt.
Problemet er bare at han skjuler sit produkt fordi det er værdiløst og til grin til en pris der minder om svindel.

Bestill en link hos han så får du de opplysningene du vil ha.
 

seo4u

New Member
Bestill en link hos han så får du de opplysningene du vil ha.

Det var da helt utrolig så dumme og meningsløse indlæg du kan komme med. manden er voksen lad ham tale for sig selv, og lad det komme frem i lyset hvad han tager penge for.

Det er tydeligt du er partisk og ikke kan bidrage med noget fornuftigt så lad os stoppe med at diskuterer og få noget fakta på bordet.
 

Msites Ltd

Livsnyter
@seo4u: Om det er språket eller innholdet i det jeg skriver du ikke forstår vet jeg ikke. Men, tror nok jeg har svart flere ganger allerede på diverse spørsmål - og at DU ikke kan akseptere måten dette gjøres på får stå for din egen regning.

Jeg har et stort utvalg av nettsider, og vil forbeholde meg retten til å selv velg hvilke jeg vil tilby de forskjellige produktene/tjenestene på.

Men, jeg kan svare deg litt generelt. Linker vil stort sett være sitewide - noe du sikkert kommer til å slakte i ditt neste innlegg - og da med plassering hovedsaklig i en sidekolonne.

Bloggposter taler jo for seg selv, så ser ikke at denne trenger mer forklaring.

PR er det ikke stort å si om. For det kan like gjerne være en spesifikasjon/krav fra kunden, akkurat som tema - noe som gjør det enklere for både kunden og meg å finne frem til en god løsning!

At du bruker alexa rank som et måleinstrument, får stå for din regning - men, jeg for min del synes Alexa gir et alt for galt bilde av norske nettsteder.
 

picxx

Well-Known Member
Det var da helt utrolig så dumme og meningsløse indlæg du kan komme med.

Kopierte fra innlegget der du selger linker.
Fikk faktisk hele ideen fra deg :)
 

hohohoo

Medlem
Jeg vil faktisk gerne have det afklaret i denne tråd så der kan komme et svar alle kan se. På den måde kan han jo også nemt få mig til at ligne en idiot hvis det viser sig han har et godt produkt.
Problemet er bare at han skjuler sit produkt fordi det er værdiløst og til grin til en pris der minder om svindel.

Nu må han stå frem og enten vise et godt produkt, eller stå frem og sige hans produkt ikke er pengene værd.
På den måde bliver enten jeg til grin eller også bliver han til grin. Uanset hvem der bliver til grin vil tråden stoppe.

Så smid kortene på bordet og lad os høre hvilke links det er du sælger og hvor de kommer fra så vi alle kan komme videre.

Med all respekt, det med hvordan du fremstår så langt klarer du helt fint selv og trenger ingen hjelp.

Tråden er på mange måter likevel ødelagt så jeg tar sjangsen på å stille deg et spørsmål og gi deg et råd eller to.

Hva ønsker du å oppnå med din deltagelse her?

Du kan muligens en del om SEO, men du ser ut til å mangle noe på folkeskikk og salg, så min anbefaling er at du studerer de to tingene noe mer, trekker pusten og kommer tilbake.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Med fare for å få en overhøvling drister jeg meg til å være (delvis) enig med vår danske drenge her. Med mindre man kjenner til msites fra før sier hans første post null om hva han selger. Dersom tilbudet hans skal være interessant, så er det nærmest en forutsetning at man kjenner msites og hans sider fra før. Jeg kan derfor ikke se at kravene til forumets regler ang informasjon i salgstråder er oppfylte i denne saken. Informasjonen er rett og slett mangelfull.

Msites kunne maskert sidenes URL ved å skrive disse i enkle koder bare mennesker ville forstå. Det ville økt informasjonsmengden i tråden betydelig, og ville (antagelig) medført flere salg også. Jeg ser ingen grunn til denne "hemmeligholdelsen" trådstarter driver med. At man må kontakte selger på PM dersom man faktisk vil kjøpe er jo greit, men det bør jo - på et forum - komme fram i tråden hva man selger. Og det gjør det ikke i denne tråden.

Hadde msites enda bare vært stille etter første post, så hadde det jo selvfølgelig vært helt OK, men han etterlyste faktisk respons dagen etter. Og en del av responsen burde kanskje vært "du gir ikke nok informasjon i tråden. Gi oss mer info!" Det går jo ikke an å legge ut et spørsmål om respons, for så å bli sur når en person etterspør mer info.

Kanskje uinteresserte kjøpere ikke VIL ha (unødvendig) kontakt via PM?
 
Topp