Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg skal lage min første blogg + første forum. help!

tulling99

Medlem
Jeg studerer juss, og har en wiki om juss med et par hundre besøkende om dagen.

Jeg har nå lyst å starte en blogg om juss, og et annet domene med et forum om juss. Rett og slett fordi dette kan være interessant for meg å jobbe med, og å ha flere sider i samme nisje er bra i forhold til trafikk..

jeg bruker Website Hosting, Web Hosting, Ecommerce Web Hosting, Affordable Web Hosting, JSP Web Hosting by ImHosted.com som webhost, og tror jeg har lov til det meste der. Men hvilken blog er best? og hvilket forum er best? Det må jo være litt enkelt å sette opp også..
 

Deezire

Medlem
Det kommer litt ann på hvor mye penger du er villig til å legge ut med for å starte opp. Det finnes mange gode open-source alternativer som er gratis, men også mye bra som man må betale for, slik som vBulletin.

Hvis du er litt teknisk av deg så ville jeg sett litt på drupal. Der kan du integrere wiki, blog og forum i en pakke. Det finnes et hav av moduler (primært til 5.x) og er skikkelig skrevet, i motsetning til mye av det man finner på nettet - det tåler litt trafikk på siden din.

drupal.org | Community plumbing

Eksempel på en drupalside med mye trafikk: MTV UK | MTV UK
 

tulling99

Medlem
Jeg har visst tilgang til disse fra webhosten:

Navigation
Fantastico Home
Control Panel Home

Blogs
b2evolution
Nucleus
WordPress

Content Management
Drupal
Geeklog
Joomla
Mambo Open Source
PHP-Nuke
phpWCMS
phpWebSite
Post-Nuke
Siteframe
TYPO3
Xoops

Customer Relationship
Crafty Syntax Live Help
Help Center Live
osTicket
PerlDesk
PHP Support Tickets
Support Logic Helpdesk
Support Services Manager

Discussion Boards
phpBB
SMF

E-Commerce
CubeCart
OS Commerce
Zen Cart

F.A.Q.
FAQMasterFlex

Hosting Billing
AccountLab Plus
phpCOIN

Image Galleries
4Images Gallery
Coppermine Photo Gallery
Gallery

Mailing Lists
PHPlist

Polls and Surveys
Advanced Poll
phpESP

Project Management
dotProject