Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg tømmer lageret, domener fra 50,- kr stk

looper

Medlem
Jeg har da samlet de aller fleste domener jeg har registrert i 2010-2011 på en liste nedenfor. Dette er domener med alt i fra 6 måneder til ett år før ny årsgavgift, på evt. .no domener så kommer det selvfølgelig en registreringsavgift i tillegg. Domenene er registrert i en fin mix av Domenehop,Namecheap og Godaddy.
Hvis du byr under 500 kr for ett eller flere av disse er betaling på PayPal uten faktura/kvittering. Dersom du trenger kvittering på innbetaling så ordner vi det med at du betaler 10 kr ekstra så sender jeg deg en faktura på dette. Kjøper du domener for over 500 så er det ingen gebyrer og selvfølgelig faktura.
I utgangspunktet er det en minste pris på 50 kr per stk på alle domenene dette med unntak av domenene merket med*, men skulle det være interesse fra flere hold på de uten * så kjører vi i gang med høyeste bud. Står det * så betyr dette at domene selges ikke for under 500,- kr.
Kvaliteten på enkelte av domenene og TLD kan diskuteres, derfor er de også til salgs med utroppris på eller mindre enn reg.fee.

Skulle du finne du noe av interesse så tar du å sender meg en PM med hvilket domene det gjelder og budet ditt.

.NO
EXPRESSBUDET.NO
BRUKTAUTO.NO
.COM DOMENER
BYGUIDEN.COM
STUDENTTORGET.COM
BLOGGLISTEN.COM
FERIEFORUMET.COM
IMIMEDIA.COM
CHEAPWEEKENDTRAVEL.COM
CAVEK.COM
MYSTUDYSITE.COM
TRAVELALERTER.COM
.NET
MACPOWER.NET*
EUROBUY.NET
SUN-POWER.NET
.BIZ
FASTCREDIT.BIZ
WORLDTRAVELLER.BIZ
OUTLETSTORE.BIZ
HOMELENDERS.BIZ
MEDIALINK.BIZ
.ORG
24CREDIT.ORG
.INFO
IPADAPP.INFO
GRUPPEREISER.INFO
BANKGUIDE.INFO
.GL (Jadda...greenland)
SOCIALMEDIA.GL*
 
Topp