Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg trenger hjelp til logo

T SL

Active Member
Jeg har kontakt med gode designere her i Barcelona dersom det skulle bli aktuelt å outsource logo. Billigere og høyere kvalitet enn det mange kan levere i Norge (ikke ment som kritikk til noen, bare min egen erfaring).
 

T SL

Active Member
Hei,

Han jeg bruker for mine kunder tar fra €200 og opp for logo som kan brukes til web print etc, inkludert source-filer, fonts mm. Det er et par dagers arbeid, med konsept, revisjoner etc -- men det er et ballpark nummer. Han er også fleksibel med andre ting, dersom dere allerede har en logo etc. -- og kan gjøre andre ting som corporate idnetity, stilmanualer, grafisk, infographics mm.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Liker mynt-ideen, kanskje med bildet av en boks og ikke en person og noen serif-bokstaver rund.
Kan også stilere profilbildet til eieren (= deg?).
Ikke ta et perfekt rund bilde, men heller kvaliteten av en romersk mynt eller noe..
 

T SL

Active Member
Jeg ville ikke laget den for komplisert. En enkel mynt ved siden av tekst, eller flere mynter samlet, men holdt teksten clean. Det gjør det lettere å bruke logoen i webside-header, eller myntene som en selvstendig logo for å vannmerke bilder eller for sosiale medier.

Selv bruker jeg denne siden til å sammenligne fonter http://www.myfonts.com/ Den kan også hente ut fonten fra andre logoer dersom du finner noen du liker.
 

Stoppet

Banned
En silhuett av Espen Lie som tar knekken på en stakkar?
 

adeneo

Medlem
SXErWVRM.jpeg
 
Topp