Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg trenger ny mus!

Fredrik

Medlem
Hei.

Jeg mistet min trådløse mus i gulvet og den virker nå ikke lengre. Det var i grunn bra for den var crap allikevel. Det var en targus bluetooth mus. Jeg trenger nå en ny mus.

Har du tips om en god trådløs mus? Den bør holde på batteri lenge og være liten av størrelse.
 

Gaasehud

Medlem
Logitech har mange gode muser. Logitech-muser

Bruker en litt eldre utgave som heter MX Laser 1000. Herlig. Overtagerne er enda penere og bedre, og har en liten usb-stick for tilkobling istedet for den store laderen jeg kobler til. Batteriet holder, tja; en uke kanskje. Nå bruker jeg også musa kanskje 5-10 timer hver dag. :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok, nå er jeg kjent som machore, så det er mulig dette vil bli tatt som bare typisk "jobs-disippel"-preik, men jeg har alltid brukt "vanlige" muser inntil helt nylig, når jeg tilfeldigvis fikk en mighty mouse på jobben, og har virkelig fått sansen for den etterhvert. Den ligger utrolig godt i hånda, og den kula i stedet for hjul på toppen funker veldig bra (du kan scrolle alle veier). Det er ingen synlige knapper oppå i det hele tatt, men den merker om du presser på høyre eller venstre side, så du har i realiteten vanlige knapper, pluss at kula dobler som knapp (igjen akkurat som vanlig altså), pluss en knapp på hver side. Utrolig lekker sak også, og kommer både i utgave med ledning og med blåtann, tror den skal passe fint på alle maskiner (apple har noen idiotiske USB-kabel-varianter med en liten tapp på, så de bare skal passe til andre appledingser, men tror ikke den her har det).
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Logitech sin MX eller VX serie er å annbefale. Aldri hatt en _DATA_mus som sitter bedre i hånden en det:p hehe
 

Adrian

New Member
Støtter Caper her.
Du kan jo ta en titt på Logitech MX Revolution for stasjonære, eller Logitech VX Nano for bærbare.
Har begge to, og kan anbefale de på det varmeste. Klarte faktisk å miste min Logitech VX Nano på bakken, og kjøre over den med bilen etterpå. Musen fikk bare litt riper på undersiden, men eller er den helt ok. Snakk om kvalitet!
 
Topp