Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg vil kjøpe hostingselskap

Bjrl

Medlem
Jeg er ute etter å kjpe et lite hostingselskap, eventuelt resellergeskjeft. Det bør være en håndfull kunder og et greit system for oppfølgingav dem samt for håndtering av det tekniske.

Aller helst bør virksomheten ha anledning til å registrere no-domener, eller i det minste ha forsvarlig teknologi for å hpndtere dette på en grei måte slik at jeg kan få en direkte avtale med Norid om å bli registrar.

Har du noe å selge? Eller vet om noen som har noe å selge? Eller mener jeg burde poste forespørselen min et helt annet sted på nettet? Gi meg beskjed, da vel.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det var en fyr her inne for en tid tilbake siden som solgte et hostingselskap med selskapsformen AS. Fulgte visst også med en nyere Audi A4 eller A6 som leasing avtale. Du kan jo søke og høre om det fortsatt er til salgs.

Hvordan har du forresten tenkt å drifte tjenesten? har du noe peiling på serverdrift?
 

Deezire

Medlem
Du er sikker på at du vil la en 16-åring stå ansvarlig for driftingen? Jeg har selv driftet i mangfoldige år og støter stadig på problemer, selv med en ganske solid erfaring. Du vil aldri bli rik som reseller, du vil knapt tjene penger.

Det er en bransje med sinnsykt mange feller, og sinnsyk konkurranse. Og det sier jeg ikke for å skremme deg vekk fra bransjen, jeg er nemlig på vei ut av den, uten at jeg har noe ønske om å selge kundebase.

Skal du tjene penger i Norge: Hold deg unnav kontrollpaneler, hold deg unnav reseller-pakker fra utlandet. Sats på stabilitet og fart. Kunder i Norge forventer å få full pupp på webhotellet sitt hvis de handler fra en norsk levererandør. Og for all del, hold deg unnav det amerikanske markedet, det er mange svin på skogen som vil gjøre livet ditt ganske ulevelig hvis du prøver å entre markedet som en større aktør, noe du må hvis du skal tjene penger.

Forvent at du garantert blir DDoS'et av en 16-åring gjentatte ganger fordi ting ikke er akkurat som det skal, eller fordi en av kundene dine har blitt lagt på hat. Forvent at du kommer til å ha nedetid og legg opp en plan for å unngå dette.

Lykke til :)
 

Rudde

Medlem
Nei, nei vi har alt for få Norske Hosting sider med OK priser (Når jeg sier Norske hostingsider mener jeg hosts som har serverne i Norge)
 
Topp