Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jegerprov.no - test deg til jegerprøven

Ja, etterhvert så er planen å lage en app til mobiltelefonen, men første tanken var å få nettsiden god og brukervennlig (på datamaskinen). Ja, er enig i at den er dårlig på mobiltelefonen. Har ikke fokusert på å lage den responsiv. Burde kanskje gjort det.
 

adeneo

Medlem
Det store spørsmålet må vel være hvorfor jeg (vel, ikke akkurat meg, jeg har bestått jegerprøven) skal betale for å ta en testprøve, når det organet som faktisk står for jegerprøven tilbyr gratis testprøver på sine nettsider, og disse er helt identiske som de man får på den faktiske prøven ?
 
De tilbyr en test prøve. 50 spørsmål. Jeg tilbyr mange flere, men selvsagt. Alle kan jo, hvis de vil, dra ned på fylke å hente eksempeleksamener for flere år tilbake, slik som jeg har gjort.

Poenget er vell, at det samme kan man gjøre på bilteorien, og egentlig alle andre teoriprøver. Folk betaler for det meste, kanskje mest fordi det er lettvint.

Edit: Den siden du linket til gir meg masse feilmeldinger. Så ikke akkurat brukervennlig. (får ikke engang se prøven) Men sist jeg sjekket tilbyr de som driver med prøvene i regi av myndighetene en stk testprøve på nettet.
 
Sist redigert:

Pharax

Medlem
Jeg ville kanskje ha endret fargen på «Kjøp nå»-teksten fra grå til svart. Slik det er nå ser det litt ut som knappene er disabled. Mulig det bare er jeg som får dette inntrykket, men det er verdt å ta en titt på.
 

Dseller

Medlem
kunne du sendt meg bakgrunnsbilde du har på siden?

Sånn ellers så var det en veldig clean og fin side. MEN.... du burde bytte farge på "kjøp nå" knappen til en litt sterkere farge.
 

picxx

Well-Known Member
jegerprov, er ikke det svensk?
 

picxx

Well-Known Member
kunne du sendt meg bakgrunnsbilde du har på siden?

Sånn ellers så var det en veldig clean og fin side. MEN.... du burde bytte farge på "kjøp nå" knappen til en litt sterkere farge.

Hva fa'n har det noe å si?
Jegere driter vel i fargen på en kjøp nå knapp!
Du skal ikke utforme noen ny cdon akkurat!
La det skinne gjennom at du vet hva du preiker om, og at du tilbyr ett "jegerprov".
Resten er wom og en masse annonsekroner :)
 
Bruker Paypal standard.

Paypal express er checkout uten å bli videresendt til paypal.no ? Tror ikke det er tilgjengelig i Norge i så fall.
 
Topp