Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Julenisse-side - Håper på tilbakemelding.

OldHP

Medlem
Støtter hohohoos innlegg, og kontrer med å si at jeg som regel holder meg langt unna nettsider som har svart bakgrunn og hvit skrift. Ikke akkurat veldig brukervennlig.

Etter hva jeg har forstått, så er målet med siden å få inn kontaktinfo om folk som ønsker seg en gratis julegave? Stemmer det?

Ikke nødvendigvis, har ikke tenkt veldig på det med email harvest, men formålet er egentlig en gratis side som får folk til å tenke på skapninger i verden som ikke æres , om dere bestiller gave så blir dere sendt til en annen side som forteller om vegetarianisme..

Jeg trenger bare hjelp til å få den til å se profesjonel ut.. sliter litt med det.. men kanskje jeg skal skifte farge , til å starte med..får se, takk for svar ihvertfall.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Man skal tenke på skapninger som ikke æres, man kan bestille en julegave her og gjør man det blir man sendt videre til en side som forteller om vegetarianisme?

Kanskje frekt spurt, men skal dette være en seriøs nettside?

Klarer bare ikke heeeelt å se vitsen.
 

picxx

Well-Known Member
Alt trenger da ikke være like seriøst her i verden? :)
 

OldHP

Medlem
Man skal tenke på skapninger som ikke æres, man kan bestille en julegave her og gjør man det blir man sendt videre til en side som forteller om vegetarianisme?

Kanskje frekt spurt, men skal dette være en seriøs nettside?

Klarer bare ikke heeeelt å se vitsen.


Skjønner den så jeg tenkte å skrive: Denne nettsiden er ikke laget av en 3 åring- for å være sikker på seriøsiteten.. men men, jobber med den nå, får se åssen det går..
 
Topp