Kamerafakta.no

JoachimO

Medlem
For en tid tilbake flyttet jeg Mobilfakta.no over til Wordpress med et theme fra RocketTheme. Selv om siden så fin og flott ut hadde den fæl lastetid og support hos RT er ikke alt for mye å skryte av.

Når designet i tillegg ble litt skakkjørt av WP-oppdatering valgte jeg etter mye tid og banning å nok en gang legge om siden(e) til nytt theme for også å få på plass funksjoner jeg ønsket

Ønsket en trekolonners løsning for å presentere innholdet på sidene best mulig, og valget falt til slutt på et theme fra themeforest som jeg har hugget og hakket litt på.

I tillegg har nettverket fått felles logo/profil.

Kamerafakta.no - Nyheter og Faktainformasjon om kameraer og tilbehør begynner nå å komme i havn (bortsett fra å fylle opp databasen i det nye formatet) og jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på design/layout, funksjonalitet, lastetid og hva enn annet dere kan komme på.

Er forresten obs på at det er enkelte oversettelser her og der som må pusses på og gjøres :)

JoachimO

Medlem
Kan også nevne at jeg i denne omleggingen valgte å kjøre hovedsiden (faktanett.no) som en Multisite WP-installasjon, og undersidene mobilfakta.no (ikke flyttet enda), kamerafakta.no og tabletfakta.no ligger under denne med domain-mapping.

Noen som har erfaring med om dette vil påvirke SEO, mest da med tanke på krysskoblinger mellom sidene?

seher

Medlem
Min mening om logo er at den ligner litt for mye på Adobe sine PS AI osv
hvor 1 av3 som driver med foto vil syns at du har laget en kopi av andre sitt verk.
Men dersom dette er laget med den hensikt er den 110%

Teknisk
Nettsted som omhandler teknologi ikke har mobil/tablet versjon er et skritt
tilbake. Jeg vill prøvd å kjøpe en løsning som tok høyde for at folk ser på ting på nett
i alle mulige format. Noen har en iphone andre en windwos xp
på jobb. Men som nevnt andre ganger er sikkert themet bra nok.

JoachimO

Medlem
Siden er responsiv. Har bare deaktivert mobilversjonen for øyeblikket da den trenger litt pussing og polering.

Ang logo, jeg ser poenget ditt og vil nok vurdere en mer stilisert versjon etterhvert. Det er dog ikke pri1 nå

Topp