Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan du anbefale software for salg og presentasjon av bilder?

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg skal sette opp en bildetjeneste hvor jeg tilbyr blant annet mine håndballbilder til først og fremst andre medier, men gjerne også til publikum.

Det må være enkelt å legge til andre fotografer og et system som holder styr på hvilke bilder som er lastet ned fra hver enkelt fotograf slik at det er lett å holde styr på dette ifm kompensasjon etc.

Jeg har funnet en som ser grei ut i forhold til mine spesifikasjoner, men vil gjerne ha flere innspill hvis det er noen her med erfaring fra dette.

PhotoStore : Sell Photos Online : Online Photo Proofing and Sales for Photographers
 

padda363

Medlem
powerpoint burde vell funke? men det er kanskje litt dyrt vist du ikke har sånn prøvetid da...
 

Bjørnar

Gründer
padda363: kan du forklare dette med powerpoint? er ikke det lysbildefremviser? ser ikke at trådstarter etterspør det..
 

Msites Ltd

Livsnyter

Nutz

Med lem
Tror du bør teste ut noen selv veldig grundig Msites.
Kjøpte et selv, så egentlig ganske greit ut, små-bugs dukket opp etterhvert,
knotete å lage ny/endre template, dårlig sikkerhet på nedlasting av originalbilder. (Mulig å finne URL ut i fra temp/thumbnails-bildene.
Opplasting av bilder var ustablit etc. etc. -Gav til slutt opp

Mulig du lønner deg med å se etter et vanlig "sjappe-script" med mulighet for å selge digitale produkter.

Uansett, krev å få teste dette selv før du punger ut noe særlig, er mye dritt ute å går.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har ikke testet selv, men vet at det finnes en modul til coppermine som lar deg selge bilder.
 
Topp