Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan jeg få linker fra "siste poster" (wordpress) på en html-side?

tulling99

Medlem
Hvis jeg har en wordpress-blogg her:

eksempel.com/nyheter

Og en .html-webside her:

eksempel.com/

Og jeg ønsker en boks (eller liknende) med linker til de siste nyhetene på bloggen på en html-side på forsiden av hovedsiden, hvordan kan jeg få til dette!? Altså automatisk, akkurat som en "recent posts"-funksjon som mange wordpressblogger bruker innad i bloggen.
 

InVert

Blogger
Skal du ha noe dynamisk på en HTML side så må du bruke javascript eller lignende, finnes det en widget med javascript til bruk.

Du kan også sette serveren din til å tolke .html sider akkuratt på samme måte som med PHP sider, slik at du kan ha php kode på den ene html siden din.
 

tulling99

Medlem
Skal du ha noe dynamisk på en HTML side så må du bruke javascript eller lignende, finnes det en widget med javascript til bruk.

Du kan også sette serveren din til å tolke .html sider akkuratt på samme måte som med PHP sider, slik at du kan ha php kode på den ene html siden din.

Har du prøvd et liknende javascript? Funker det noe bra?
 

tulling99

Medlem
Hvis du bruker javascript så får du vel ikke noe linkjuice til bloggpostene dine, men det er kanskje ikke noe poeng uansett?

Det hadde jo vært det beste det, men ikke noen krise.. Viktigste er at folk ser at det er en blogg også.. Så websiden blir litt mer "dynamisk/levende"
 

picxx

Well-Known Member
Med magpie kan du parse enhver rss og atom strøm på hvilken som helst statisk side.
 
Topp